اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تعامل و ارتباط با حوزه‌های علمیه کلید توسعه فرهنگ اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه ارتباط با حوزه‌های علمیه کلید توسعه فرهنگ اسلامی است، گفت: تعامل دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توسعه فرهنگ دینی و قرآنی را به دنبال دارد.

تعامل و ارتباط با حوزه‌های علمیه کلید توسعه فرهنگ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از شخصیت‌های دینی، اساتید حوزه‌های علمیه، طلاب و روحانیون شهرستان ساوه اظهار داشت: تعامل و ارتباط با حوزه‌های علمیه کلید توسعه فرهنگ اسلامی و دینی در جامعه است که می‌تواند دانشجویان و طلاب را در مسیر فرهنگ قرآنی و دینی هدایت کند.

وی تصریح کرد: امروز لباس روحانیت از احترام و تقدس بسیار بالایی در بین مردم برخوردار است، چرا که روحانیت همواره در دفاع از مرزهای اندیشه‌ و اعتقادات اسلام  نقش بسیار موثری را ایفا کردند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه روحانیون با تعامل با جوانان می‌توانند بسیاری از پرسش‌های آنان را پاسخ دهند، گفت: برقراری روابط بین دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه می‌تواند جوانان را از انحراف فکری و اخلاقی دور کرده و آنان را در مسیر اسلام و انقلاب همراه با کسب علم و دانش قرار دهد.

دری ‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه تربیت دینی به معنای حضور قرآن و سیره معصومین(ع) در متن زندگی افراد جامعه است، افزود: امروز تعلیم و تربیت دینی موضوع بسیار مهمی است که در این زمینه حوزه‌های علمیه نقش بسیار مهم و موثری بر عهده دارند چرا که حوزه‌های علمیه می‌توانند با تعلیم مسائل دینی و با روش‌های مطلوب و خاص در افراد درک و شعور دینی ایجاد کنند.

انتهای پیام/87001/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول