اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 66 و 74 کیلوگرم صورت گرفت

انتخاب آزادکاران قمی برای اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از انتخاب دو آزادکار قمی برای اعزام به پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا و جهان در سال 2013 خبر داد.

انتخاب آزادکاران قمی برای اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با تقدیر از حمایت‌ رسانه‌ها از برنامه این هیئت در راستای رشد و توسعه ورزش پهلوان پرور کشتی تصریح کرد: این دلگرمی‌ها موجب شده است تا مجموعه هیئت با انگیزه بالا و بیشتر برای تحول در کشتی قم تلاش کند.

وی با تقدیر از حمایت‌های خبرگزاری فارس از توسعه و پیشرفت ورزش قم و درج به موقع اخبار و اطلاعات رشته‌های مختلف ورزشی ادامه داد: وقتی همکاران من و تک تک کشتی‌گیران فعال و پرتلاش قمی در رده‌های سنی مختلف از نونهالان تا بزرگسالان می‌بینند که این خبرگزاری به موقع رویدادهای کشتی را درج می‌کند و با انتقادها و پیشنهادهای خود برای توسعه کشتی سازنده است، با انگیزه‌تر از قبل به کار برای رشد و پیشرفت کشتی قم می‌پردازند.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: اطلاع‌رسانی بسیار خوب و ارزنده از موفقیت‌های کشتی فرنگی قم در عرصه‌های مختلف اعم از مسابقات داخلی و خارجی موجب شد تا کشتی‌گیران رشته آزاد نیز با تلاش و تکاپوی زیاد به دنبال موفقیت باشند.

وی یادآور شد: دانش بسیار خوبی که مربیان ما در کشتی آزاد دارند و استعدادیابی انجام شده در این رشته سبب شد تا نتیجه زحمات ارزنده‌ای که این عزیزان برای آماده‌سازی تیم اعزامی به پیکارهای انتخابی جوانان کشور کشیده بودند را با درخشش در دو وزن این رقابت‌ها شاهد باشیم.

حلوایی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان مسابقات کشتی آزاد انتخابی رده سنی جوانان کشور به میزبانی هیئت کشتی استان مازندران و البته در شهرستان رستم کلا برگزار شد که با درخشش دو آزادکار قمی در اوزان 66 و 74 کیلوگرم همراه بود.

وی یادآور شد: در این دوره از پیکارها که به دلیل انتخابی بودن تیم ملی و همچنین حضور چهره‌های مطرح از استان‌های مختلف سطح بسیار خوب و کیفیت بالایی داشت، امیر مظفری نخستین آزادکار قمی بود که در وزن 66 کیلوگرم درخشان ظاهر شد و با کسب مقام سوم مشترک به کار خود پایان داد.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: در وزن 74 کیلوگرم نیز تلاش جوان ارزنده و آینده‌دار کشتی قم یعنی علی صبوری قابل تحسین بود و این آزادکار خوب تیم هیئت کشتی قم توانست در بین مدعیان این وزن رتبه پنجم را از آن خود کند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول