اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارک علم و فناوری یزد:

فعالیت‌های مرکز رشد فناوری ابرکوه بارز است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد، فعالیت‌های مرکز رشد فناوری ابرکوه را بسیار بارز عنوان کرد.

فعالیت‌های مرکز رشد فناوری ابرکوه بارز است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، محمدعلی ایرانمنش در جمع شرکت‌های مستقر در مرکز رشد فناوری ابرکوه بعد از ارائه عملکرد و مشکلات مسئولان این شرکت‌ها اظهار داشت: فعالیت‌های بسیار خوبی در ابرکوه صورت گرفته و نتیجه همین فعالیت‌ها باعث بارز شدن فعالیت‌های این مرکز در سطح شهرستان‌ها شده است.

وی افزود: وظیفه پارک علم و فناوری نیز حمایت از مراکز رشد است و در این راستا به واسطه فعالیت‌های چشمگیر این مرکز، تمام تلاش خود را برای یاری رساندن به فعالان این شهرستان به کار می‌گیریم و این مسئله مختص یک شهرستان نیست و همه می‌توانند با گسترش فعالیت‌های خود از این امر بهره‌مند شوند.

ایرانمنش خطاب به مسئولان شرکت‌ها گفت: بجاست که با تجمیع چند شرکت کوچک و هم راستا، به ایجاد شرکت‌های بزرگ دست بزنید تا موفق به انجام ایده‌های بزرگتر شوید.

مدیر مرکز رشد فناوری ابرکوه نیز در دیدار معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد و چند تن دیگر از مسئولان این پارک اظهار داشت: اگرچه به شرکت‌های توسعه کشاورزی توجه ویژه‌ای داریم اما به واسطه بسترهای فراهم شده، شرکت‌های متنوعی در این مرکز مشغول به کار هستند که اکثر آنها در زمره شرکت‌های موفق شهرستان به حساب می‌آیند.

علی‌اصغر قیومی افزود: ارائه مقالات برخی از شرکت‌های زیر مجموعه مرکز رشد فناوری ابرکوه در سمینارهای ایرانی و خارجی همچنین ثبت اختراع، دلایل وجود پتانسیل‌های مختلف در بین این شرکت‌هاست که باید برای یاری رساندن به آنها تلاش کرد.

مسئولان پارک علم و فناوری در دیدار از ابرکوه از ساختمان دانش مرکز ابرکوه، زمین طرح جامع این مرکز، کارگاه بقا صنعت ایساتیس و گلخانه یکی از شرکت‌ها بازدید کردند.

دیدار با معاون فرماندار شهرستان و تشکیل جلسه در مورد تامین فضای کاری برای توسعه مرکز رشد ابرکوه از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

انتهای پیام/2464/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول