اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خواستار شد

لزوم حرکت مرکز رشد فیروزکوه در راستای بهره‏وری عناصر انسانی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مرکز رشد فناوری فیروزکوه باید در راستای بهره‏وری کامل عناصر انسانی حرکت کند.

لزوم حرکت مرکز رشد فیروزکوه در راستای بهره‏وری عناصر انسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری صبح امروز در مراسم پایان کار سمینار آشنایی با مرکز رشد فناوری فیروزکوه در جمع مدیران و کارشناسان پارک فناوری پردیس و مرکز رشد این شهرستان اظهار داشت: مرکز رشد فناوری فیروزکوه باید با استفاده از افکار و ایده‏های انسانی در حوزه‏های مختلف، دستیابی به آرمان‏های نظام اسلامی در منطقه را هدف‏گذاری کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خواستار حرکت فعال‏تر و پویاتر این نهاد علمی و شناسایی استعدادها و قابلیت‏های شهرها و روستاهای منطقه شد.

وی گفت: در این راستا برگزاری سلسله نشست‏هایی به منظور متمرکز کردن ایده‏ها به سمت اهداف اصلی و قرار گرفتن آن‌ها در مسیر سامانه اجرایی بسیار کارساز خواهد بود.

مهری افزود: حرکت توأم با هدف‏گذاری به طوری که مبدأ و مقصد مسیر مشخص باشد، با دور نگه داشتن مجموعه از سکون و ایستایی، پالایش افکار در راستای دستیابی به اهداف را امکان‏پذیر می‏سازد.

وی خواستار تشکیل کارگروهی در فرمانداری فیروزکوه به منظور رصد دائمی حرکت این مرکز رشد شد تا با خارج شدن از حالت تعریف‏گرایی، در مسیر واقعی علمی و عملی قابلیت‏های منطقه را به حالت بالفعل درآورد.

گفتنی است، در دی‌ماه امسال و در حاشیه همایش علمی توسعه اقتصادی شهرستان فیروزکوه، مرکز رشد فناوری این شهر به عنوان نخستین مرکز رشد استان تهران زیرنظر پارک فناوری پردیس با هدف حمایت از ایده‏های دانشجویان و دانش‏آموختگان دانشگاهی منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه به بهره‏برداری رسید.

انتهای پیام/2568/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول