اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارسال 150 اثر به جشنواره تجسمی آب در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 150 اثر از سوی هنرمندان کشور به دبیرخانه جشنواره تجسمی آب ارسال شده است.

ارسال 150 اثر به جشنواره تجسمی آب در چهارمحال و بختیاری

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: به پشتوانه هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی و با حضور فعال هنرمندان و انجمن خوشنویسان و هنرهای تجسمی، نخستین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی آب در سه رشته خوشنویسی، گرافیک و عکاسی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در راستای حمایت از سرمایه حیاتی آب، دستیابی به اهداف توریستی و سیاحتی، معرفی این سرمایه عظیم و جذابیت‌های خدادادی و شناساندن محرومیت استان چهارمحال و بختیاری در استفاده از ذخایر ارزشمند آب استان اجرا می‎شود.

گنجی، ارج نهادن به هنرهای معنوی و دینی اسلامی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و گفت: حمایت و قدردانی از هنرمندان خوشنویس و تجسمی، ارتقا و ارتباط میان هنرمندان و تبادل اندیشه‌های هنری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از ارسال بیش از 150 اثر هنرمندان کشور به دبیرخانه جشنواره خبر داد و افزود: با توجه به درخواست‌های هنرمندان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا نیمه فروردین‌ماه تمدید شد.

گنجی ادامه داد: در بخش خوشنویسی با روش اجرای آزاد، هنرمندان می‌توانند موضوع مورد نظر را با گرایش نسخ، نستعلیق و شکسته در ابعاد 50 در 70 و 70 در 100 آماده و ارسال کنند.

وی با بیان اینکه هر هنرمند می‌تواند حداکثر با ارائه سه اثر در این جشنواره شرکت کند، خاطرنشان کرد: در بخش گرافیک و عکس هنرمندان می‌توانند سه اثر را به صورت سی‌دی با فرمت jpg و تصویر با dpi300 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/68004/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول