اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته مهدویت آموزش و پرورش لامرد صورت گرفت

برگزاری جشنواره «انتظار یار» در لامرد

خبرگزاری فارس: جشنواره «انتظار یار» توسط کمیته مهدویت اداره آموزش و پرورش لامرد برگزار شد.

برگزاری جشنواره «انتظار یار» در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، صبح امروز با حضور مسئولان آموزش و پرورش، اولیا و مربیان و جمعی از دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع مختلف در شهر لامرد، جشنواره «انتظار یار» در سالن اجتماعات معلم این شهر برگزار شد.

در این جشنواره مدیر اداره آموزش و پرورش لامرد در سخنانی اظهار داشت: کمیته مهدویت این اداره از آغاز سال تحصیلی تاکنون فعالیت‌های بسیار تاثیرگذار، متنوع و موثر در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری را اجرا کرده است.

ابراهیم صفری با بیان اینکه جشنواره انتظار یار به مدت سه روز و با حضور اولیا و مربیان و دانش‌آموزان لامرد برگزار می‌شود، گفت: در جشنواره «انتظار یار» برنامه‌هایی از قبیل نمایش مستند روسری‌های رنگی ما، همایش فن بیان، آسیب‌شناسی ماهواره در تربیت نسل منتظر، راهکارهای انتقال حجاب به نسل منتظر، نمایش و نقد فیلم‌‌های هالیود و مهارت ارتباطی نسل منتظر در عصر غیبت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه آثار مهدوی دانش‌آموزان لامردی از دیگر برنامه‌های جذاب و دیدنی این جشنواره است.

در ادامه جشنواره «انتظار یار» حجت‌الاسلام سجاد کریمان از اعضای نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هنر تهران نیز ابراز داشت: منتظر واقعی امام زمان (عج) کسی است که نسبت به ایشان معرفت واقعی داشته باشد.

به گزارش فارس، اجرای گروه‌های سرود ویژه امام زمان (عج) توسط دبستان نرجس خاتون و دبیرستان نمونه پسرانه امام صادق (ع) و قرائت شعر زیبایی توسط انسیه صفایی دانش‌آموز دبستان شهید خسروی لامرد از دیگر برنامه‌های نخستین روز جشنواره انتظار یار بود.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول