اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان قم:

حریق نمایشگاه صحن جوادالائمه اطفا شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان قم گفت: دیواره چوبی نمایشگاهی واقع در صحن جواد‌الائمه(ع) در حرم حضرت معصومه (س) دچار حریق شد که با انجام عملیات اطفاء حریق این حادثه مهار شد.

حریق نمایشگاه صحن جوادالائمه اطفا شد

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حریق و حوادث 24 ساعت گذشته اظهار کرد: دیواره چوبی نمایشگاه واقع در صحن جواد‌الائمه دچار حریق شد که با حضور به موقع آتش‌نشانی از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: یک خودرو حامل سیلندر 17 کیلویی گاز آتش گرفت که پس از حضور آتش‌نشانی و اطفاء حریق مصدوم این حادثه به اورژانس قم تحویل داده شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی استان قم به حادثه آتش سوزی دیگری در این مدت اشاره و ابراز کرد: در عوارضی پلیس راه منبع گازوئیل شوفاژخانه دچار حریق شد که با انجام عملیات اطفاء حریق از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.

وی از دیگر حوادث آتش‌سوزی را آتش گرفتن خودرو پیکان دانست و گفت: با حضور به موقع آتش‌نشانی در محل حادثه آتش این خودرو خاموش شد.

جعفری آتش سوزی یک منزل در خیابان شهید فاطمی، آتش سوزی انبار ضایعات در خیابان سوم خرداد، آتش سوزی خودروی سمند در خیابان کلهری، آتش سوزی اتصالات سیم‌های برق در ایستگاه راه‌آهن و آتش سوزی یک مغازه در صفائیه را از جمله حوادث 24 ساعت گذشته عنوان کرد.

وی با تبیین حوادث این مدت بیان کرد: در 24 ساعت گذشته نیروهای آتش‌نشانی استان قم نسبت به بازگشایی درب یک خودرو به روی کسانی که داخل خودور حبس شده بودند اقدام کرد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی استان قم به گیر کردن گوشواره یک دختر بچه یک سال و نیمه اشاره کرد و افزود: با حضور پرسنل آتش‌نشانی گوشواره این دختر بچه بریده شد.

* نجات دانشجویان مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری

وی با اشاره به یک مورد عملیات رهاسازی و نجات از آسانسور تصریح کرد: چند دانشجو در مرکز آموزشی علمی کاربردی واحد شهرداری در آسانسور گرفتار شده بودند که با حضور پرسنل آتش‌نشانی عملیات رهاسازی انجام شد.

جعفری همچنین از حضور پرسنل آتش‌نشانی در محل وقوع حادثه تصادف گرمسار خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی بنز و یک دستگاه 10 تن با یکدیگر برخورد کردند که پس از انجام عملیات رهاسازی مصدوم این حادثه به اورژانس تحویل داده شد.

وی همچنین از حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان خبر داد و خاطرنشان کرد: این حادثه که در کیلومتر دو اتوبان قم- تهران رخ داد که راننده نیسان فوت کرد.

انتهای پیام/78005/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول