اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری گلپایگان

نخستین نمایشگاه گل و گیاه در گلپایگان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در آستانه سال جدید به همت شهرداری گلپایگان و یک تولید‌کننده گل و گیاه بخش خصوصی نخستین نمایشگاه گل و گیاه در گلپایگان گشایش یافته است.

نخستین نمایشگاه گل و گیاه در گلپایگان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، صبح امروز نخستین نمایشگاه گل و گیاه در بوستان هفده‌تن گلپایگان با حضور شهردار، مدیران شهرداری و شهروندان گلپایگانی افتتاح و راه‌اندازی شد.

شهردار گلپایگان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: با توجه به توسعه روز‌افزون شهر‌ها، زندگی ماشینی و ماهیت خشک و بی روح زندگی شهری فضا‌های سبز و نمایشگاه‌های گل و گیاه می‌تواند پیام‌آور طراوت و شادابی برای شهروندان ساکن در محیط‌های شهری باشد. 

محمود بخشی با بیان اینکه سرانه فضای سبز برای هر گلپایگانی 21 متر مربع است و سرانه بوستان هر شهروند گلپایگانی 11 متر‌مربع است، اظهار کرد: وجود بوستان‌های شهری مانند بوستان هفده‌تن، مجتمع تفریحی و گردشگری پارک جنگلی و پارک شهر تأثیر بسیاری در کاهش آلودگی هوا، آلودگی صوتی و کنترل دمای محیط در فصول گرم سال و اثرات زیست محیطی دارد.

وی ادامه داد: نمایشگاه و فروشگاه گل و گیاه با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط بین شهروندان و ارائه گل و گیاه با حداقل قیمت در آستانه سال جدید برگزار شده است. 

به گزارش فارس، در این نمایشگاه بیش از 100 نوع از گل‌های آپارتمانی مانند سنبل، رز هلندی، شمعدانی ، اطلسی، میخک هندی، مارگریت و گل‌های باغچه‌ای مانند عطری، کاج مطبق، بنفشه آفریقایی، بنجامین، آفتابگردان، لیندا در معرض بازدید و فروش قرار گرفته است.

این نمایشگاه از 13 اسفندماه امسال تا 31 اردیبهشت ماه سال آینده در بوستان هفده‌تن گلپایگان از ساعت 10 صبح تا 20 عصر برای بازدید عموم مردم باز است.

انتهای پیام/63014/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول