اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب قم:

آمران به معروف حمایت قضایی و انتظامی می‌شوند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب قم تذکر لسانی را وظیفه همگان دانست و گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان مورد حمایت قضایی و انتظامی قرار می‌گیرند.

آمران به معروف حمایت قضایی و انتظامی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، مصطفی برزگر گنجی در همایش آموزشی 110 شورای هیئت‌های مذهبی و مساجد استان به تشریح وضعیت امنیتی، اخلاقی و اجتماعی در قم پرداخت و گفت: قم با وجود خیل عظیم مسافران و قرار گرفتن در چهار‌راه مواصلاتی کشور به عنوان سومین استان امن کشور محسوب می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در این شهر، بی‌توجهی به احیای این دو فریضه مهم را دلیل اصلی وقوع منکرات و بی‌اخلاقی‌ها در کشور ذکر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قم تذکر لسانی را وظیفه همگان دانست و اظهار کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان قم مورد حمایت قضایی و انتظامی قرار می‌گیرند تا شرایط مطلوبی برای احیای این دو فریضه الهی فراهم شود.

حسین صیدی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان نیز در این همایش، تذکر لسانی در برابر منکرات را وظیفه همه مردم دانست و گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان تحت حمایت حقوقی و قضایی قرار دارند.

انتهای پیام/2258/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول