اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سد سلمان فارسی صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات بین‌المللی قایقرانی

خبرگزاری فارس: مدرس فدراسیون قایقرانی گفت: سد سلمان فارسی توان اجرای مسابقات بین‌المللی قایقرانی را دارد.

برگزاری مسابقات بین‌المللی قایقرانی

مظفر آراسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: امکانات ورزش قایقرانی در فارس کم است و این هیئت در شیراز مکانی برای تمرین ندارد.

وی با بیان اینکه فارس در رشته کاناپولو موفقیت چشمگیری داشته است، افزود: در عین حال این کمبودها ورزش قایقرانی فارس در کشور مطرح است.

مدرس فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه این استان با توجه به عدم امکانات در ورزش قایقرانی فعال است، ابراز داشت: اگر در شیراز آبگیری برای تمرین این ورزش راه‌اندازی شود نیازی به تحمل مسافت بسیار تا سد سلمان فارسی نیست.

مظفر با بیان اینکه توانایی و ظرفیت در فارس و جهرم برای این ورزش وجود دارد، گفت: سد سلمان فارسی توان اجرای مسابقات بین‌المللی قایقرانی را دارد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره مربی‌گری درجه سه قایقرانی آب‌های آرام فارس، اضافه کرد: این کلاس مربیگری با حضور 34 نفر از مربیان زن و مرد شهرستان‌های شیراز، جهرم، لار، گراش، قیروکارزین، داراب، بندرعباس و بوشهر به مدت سه روز در جهرم برگزار شد.

مدرس فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه انتقال تکنیک به مربیان از وظایف ما در این کلاس بود، خاطرنشان کرد: در کلاس مربی‌گری قایقرانی آخرین روش‌های جدید تکنیک آب‌های آرام آموزش داده شد.

به گزارش فارس، در این کلاس که در رشته کایاک برپا شد مربیان شرکت کننده زیر نظر مظفر آراسته و الهام حسینی از مدرسان فدراسیون قایقرانی آموزش‌هایی در زمینه تئوری قایقرانی و انتقال تکنیک در خشکی را فرا گرفتند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول