اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی کانوپولو فولاد ماهان:

برنامه‌ریزی غلط فدراسیون قایقرانی دلسردمان کرد/ چرا تعداد بازی‌ها مساوی نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی کانوپولو فولادماهان گفت: برنامه‌ریزی غلط فدارسیون قایقرانی سبب شده تیم‌ها و بازیکنان از حضور در رشته کانوپولو دلسرد شوند و انگیزه کافی برای کار نداشته باشند.

برنامه‌ریزی غلط فدراسیون قایقرانی دلسردمان کرد/ چرا تعداد بازی‌ها مساوی نیست

سید ابوذر قاضی عسکر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تعداد هفت تیم در لیگ برتر کانوپولو وجود دارد و یک هفته نیز تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده که تیم فولاد ماهان با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم پرسپولیس کرج و دو بازی بیشتر نسبت به این تیم در صدر جدول قرار دارد.

وی با بیان اینکه احتمال قهرمانی فولاد ماهان بسیار کم است، تصریح کرد: این ضعف در برنامه‌ریزی فدراسیون است، چرا که به هیچ عنوان نباید یک تیم در لیگ دو بازی عقب افتاده داشته باشد و ما هم اعتراض بسیاری نسبت به این بی‌برنامگی داریم.

سرمربی تیم ملی کانوپولو با بیان اینکه در حال حاضر محل تمرین تیم ما با محل مسابقه تفاوت دارد،افزود: تیم ما تمرینات خود را در استخر جی برگزار می‌کرد که فدراسیون عنوان کرد، حق برگزاری مسابقات در این استخر را نداریم و مسابقاتمان باید در استخر انقلاب باشد که با این کار فدراسیون به طور عملی امتیاز میزبانی از تیم ما گرفته شد و سبب شد که هیچ تفاوتی بین ما و تیم مهمان وجود نداشته باشد.

وی در ادامه به داوری‌های رقابت‌های لیگ برتر کانوپولو اشاره و تاکید کرد: در این رقابت‌ها به طور کل از سه داور استفاده می‌شود و با وجودی که سطح رقابت‌ها بسیار بالا است، داوری‌های بسیار ضعیفی را در این مسابقات شاهد هستیم.

قاضی عسکر با بیان اینکه کلاس‌های توجیهی برای داوران گذاشته نمی‌شود، ادامه داد: علاوه بر اینکه داوران قضاوت‌های بسیار ضعیفی دارند، پیگیر ارتقا سطح داوری خود نیز نیستند و ما در این فصل از این بابت بسیار ضربه خوردیم.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی ضعیف فدراسیون اشاره کرد و گفت: آغاز لیگ از ابتدای مهرماه سال جاری بوده و لیگی که باید تنها سه ماه طول بکشد، تاکنون ادامه دارد، به طور مثال میان دو بازی ما در هفته گذشته به مدت 25 روز فاصله بود که چنین فاصله‌ای سبب افت کیفی بازیکنان از لحاظ روحی و جسمی می‌شود.

سرمربی اصفهانی تیم ملی کانوپولو تأکید کرد: به همان ترتیبی که مسابقات دور رفت برگزار شده به باید دور برگشت برگزار شود، اما به هیچ عنوان این‌گونه نیست و ترتیب بازی‌ها به شکل عجیبی در دور برگشت تفاوت دارد.

وی اضافه کرد: چنین برنامه‌ریزی غلطی از فدراسیون سبب شده تیم‌ها و بازیکنان از حضور در این رشته دلسرد شوند و انگیزه کافی برای کار نداشته باشند.

قاضی عسکر تاکید کرد: هم اکنون استخر ساحل در اختیار هیئت قایقرانی قرار دارد و از لحاظ آب مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول