اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی و اسکی روی آب چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری طرح استعدادیابی قایقرانان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی و اسکی روی آب چهارمحال و بختیاری از برگزاری طرح شناسایی استعدادهای قایقرانی استان خبر داد.

برگزاری طرح استعدادیابی قایقرانان چهارمحال و بختیاری

ابراهیم شفقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با هدف تقویت و راه‌اندازی تیم‌های پایه در رشته قایقرانی، طرح استعداد‌یابی این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: باید بتوانیم علاوه بر ارتقای جایگاه فعلی قایقرانی استان در سطح کشور در زمینه پرورش جوانان مستعد این رشته ورزشی گام برداریم تا در آینده نیز شاهد درخشش این رشته ورزشی در کشور باشیم.

شفقت حداکثر سن شرکت کنندگان در این طرح را 16 سال عنوان و اضافه کرد: متولدین سال‌های 1375 تا 1380 می‌توانند برای ثبت‌نام روزهای شنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت 17 الی 19:30 به استخر شهید فاضل شهرکرد مراجعه کنند.

رئیس هیئت قایقرانی و اسکی روی آب چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات فراروی این رشته ورزشی گفت: با توجه به اینکه استقبال جوانان از این رشته ورزشی حیرت‌انگیز است، بر همین اساس در این شرایط کمبود امکانات و تجهیزات لازم و عدم وجود اسپانسر مهم‌ترین دغدغه هیئت قایقرانی به شمار می‌آید‌.

شفقت خاطرنشان کرد: در روستاها و شهرهای مختلف استان استعدادها و قهرمانان زیادی در این رشته ورزشی وجود دارد که با اختصاص امکانات و اعتبارات لازم به این بخش و حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی می‌توان شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این رشته ورزشی در سطح استان در آینده نزدیک بود.

وی با بیان اینکه رشته قایقرانی در استان در رشته آب‎های آرام، کاناپولو و آب‌های خروشان فعال است، گفت: ورزش کاناپولو نزدیک به سه سال است که در استان آغاز به فعالیت کرده است و در حال حاضر افزون بر 350 ورزشکار در این رشته ورزشی در استان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/68001/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول