اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری همدان خبر داد

نصب 15 هزار عدد تابلوی انتظامی در محورهای مواصلاتی همدان

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری استان همدان گفت: 153 عدد تابلوی فسفری و 15هزار عدد تابلوی انتظامی و اخطاری در محورهای مواصلاتی همدان نصب شده است.

نصب 15 هزار عدد تابلوی انتظامی در محورهای مواصلاتی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد رودباری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهم اقدامات راهداری در طرح نوروزی اظهار کرد: از جمله این اقدامات ساماندهی وضع راه‌ها با نصب چراغ‌های چشمک‌زن پلیسی در نقاط حادثه‌خیز است.

وی با اشاره به ایجاد  شیارهای لرزاننده در 73 نقطه از راه‌های مواصلاتی که ظرفیت حادثه دارند، افزود: 180 عدد بنر نیز برای اطلاع‌رسانی نصب می‌شود.

مدیر راهداری استان همدان تصریح کرد: نصب 950 استوانه جداکننده باندها، 153 عدد تابلوهای فسفری که انعکاس خوبی در نقاط پرحادثه دارند و 15 هزار عدد تابلوی انتظامی و اخطاری در محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات حوزه راهداری به شمار می‌رود.

وی از نصب نیوجرسی حد فاصل بین فامنین و پل ساوه برای نخستین بار به طول 6.5 کیلومتر خبر داد و عنوان کرد: طی امسال 7 هزار و 300 متر به روشنایی محورها اضافه کرده‌ایم.

رودباری در ادامه سخنانش بیان داشت: 15 پایگاه ثابت راهداری در محورهای مواصلاتی استان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی با اشاره به آمادگی حوزه راهداری برای شرکت در مانور «یک روز بدون حادثه ترافیکی» خاطرنشان کرد: این حوزه با 150 دستگاه ماشین‌آلات و استقرار در 139 نقطه با 295 نفر در این مانور شرکت می‌کند تا در سطح استان یک روز بدون حادثه داشته باشیم.

* همدان دارای 4 هزار کیلومتر راه آسفالته است

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی همدان نیز با اشاره به اهمیت جاده‌ها در استان همدان اظهار کرد: حدود 100 درصد حمل و نقل مسافر و بار در سطح استان از طریق جاده‌ها صورت می‌گیرد.

یوسف‌رضا نوروزی افزود: در سطح استان همدان 4 هزار کیلومتر راه آسفالته داریم و زیرساخت‌های خوبی نیز در دست احداث است که با تأمین اعتبار در برنامه پنجم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به محورهای اصلی همدان بیان داشت: محورهای اصلی همدان به استان‌های مجاور شامل محور همدان ـ کرمانشاه، همدان ـ قزوین، همدان ـ ساوه و همدان ـ ملایر می‌شود که  از طریق بزرگراه سرویس‌دهی می‌شود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: گردنه دولایی تویسرکان نیز با احداث تونل دولایی و حدود 15 قوس نقطه حادثه‌خیز حذف شده و روشنایی آن نیز تأمین شده است.

وی یادآور شد: دوبانده کردن محور تویسرکان ـ جوکار نیز در فاز نخست اجرایی شده و زیرساخت‌های فاز دوم نیز انجام شده است.

نوروزی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: 380 کیلومتر بزرگراه نیز در دست احداث است که این مهم نیز با تأمین اعتبار اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/89006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول