اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه عنوان کرد

انقلاب مدرسه‌سازی در عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه گفت: انقلاب مدرسه‌سازی بی‌سابقه‌ای در عسلویه در حال وقوع است.

انقلاب مدرسه‌سازی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و بیشتر خانواده‌ها با آن در ارتباط هستند.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در آموزش و پرورش عسلویه در سال‌های اخیر افزود: وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم می‌بینیم آموزش و پرورش عسلویه وارد عرصه خوبی در پیشرفت و توسعه شده است؛ زمانی در مقایسه با مناطق دیگر استان ما هیچ جایگاهی نداشتیم اما الان آموزش و پرورش عسلویه در بسیاری از عرصه‌ها حرف اول را می‌زند.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه خاطر نشان کرد: در عرصه هوشمند‌سازی مدارس که یکی از سیاست‌های کلی و پیشرو آموزش و پرورش است، سال گذشته عسلویه رتبه آخر استان را داشت و در طول یک سال ما از رتبه آخر به رتبه اول رسید‌یم.

وی ادامه داد: انقلاب مدرسه‌سازی بی‌سابقه‌ای در عسلویه در حال وقوع است و این تلاش‌ها و پیشرفت‌ها از نظر کیفی و کمی به وجود نمی‌آمد و نتیجه نمی‌داد مگر با همدلی‌ و تلاش‌های کسانی که دغدغه پیشرفت و بهبود آموزش و پرورش در این منطقه را داشتند.

این مسئول گفت: باید از عبدالله نادری بخشدار سابق و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه تشکر کنیم زیرا جایی ندیده‌ایم که یک بخشدار اینقدر دغدغه آموزش و پرورش داشته باشد و این امر نشان از فرهیختگی وی است.

احمدی اضافه کرد: در بحث هوشمند‌سازی امسال سهمیه ما 40 کلاس است، یعنی از 107 کلاس استان 40 کلاس را به ما داده‌اند و 16 کلاس هم رزرو داریم که با اجرای هوشمند‌سازی این کلاس‌ها درصد کلاس‌های هوشمند شده ما از 50 درصد فراتر خواهد رفت.

وی به اهمیت برگزاری مطلوب بزرگداشت هفته معلم اشاره کرد و گفت: ما هر سال این جلسه را با این دستور کار در چنین زمانی برگزار می‌کنیم و برای برپایی هر چه بهتر هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد.

احمدی ادامه داد: باید ضمن تکریم معلمان، نسبت به برگزاری مطلوب این مراسم همت داشته باشیم زیرا هر کاری در بزرگداشت مقام معلم انجام دهیم تلاش در مسیر پیشرفت و تعالی کشور است.

سید یعقوب حسینی دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم منطقه عسلویه نیز برنامه‌های پیشنهادی ستاد را اعلام کرد و در مورد کم و کیف، نحوه برگزاری و هزینه هر یک از برنامه‌های پیشنهادی توضیحاتی ارائه داد.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول