اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دلیجان خبر داد

اهدای 200 میلیون ریال توسط خیر دلیجانی در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دلیجان گفت: خیر دلیجانی مبلغ 200 میلیون ریال در جشن نیکوکاری به نیازمندان تحت حمایت امداد این شهرستان کمک کرد.

اهدای 200 میلیون ریال توسط خیر دلیجانی در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، علی‌اصغر نجفی افزود: جشن نیکوکاری نماد نوع دوستی مردم مسلمان ایران و هم نوایی آنها با نیازمندان و مردم محروم است.

وی تصریح کرد: در این جشن هر فردی با توجه به توانایی خود به منظور آغاز سال جدید به بهترین صورت به افراد نیازمند کمک کرد تا آنان هم سال جدید را به خوشی و بدون دغدغه شروع کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دلیجان گفت: تعداد 30 پایگاه فعال در سطح این شهرستان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کردند که کمک‌های جمع‌آوری شده در اسرع وقت به دست مردم کم بضاعت در سطح شهرستان خواهد رسید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خمین نیز از اهدای 200 میلیون ریال توسط بانوی خیر خمینی ساکن تهران به نیازمندان در جشن نیکوکاری خبر داد.

داود روشنی گفت: بانوی خیر ساکن تهران این شهرستان مبلغ 200 میلیون ریال در جشن نیکوکاری به این نهاد کمک کرد.

وی افزود: جشن نیکوکاری جشن مهربانی و نزدیکی قلبی مردم مسلمان ایران اسلامی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین گفت: مردم نوع دوست شهرستان خمین هر ساله با حضور در پایگاه‌های جشن نیکوکاری کمک‌های خود را در حد استطاعت به این نهاد مردمی پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/87001/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول