اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آب و فاضلاب چرام خبر داد

آغاز عملیات شسشتوی مخازن آب چرام

خبرگزاری فارس: رئیس آب و فاضلاب چرام از عملیات شستشوی مخازن آب در این شهر خبر داد.

آغاز عملیات شسشتوی مخازن آب چرام

جواد قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از عملیات شستشوی مخازن آب خبر داد و اظهار کرد: دو باب مخازن 2 هزار متر مکعبی ذخیره آب در شهر چرام با هدف کیفیت ‌بخشی و بهداشتی کردن آب شرب، شستشو شد.

رئیس آب و فاضلاب چرام عنوان داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌‌تر آب‌رسانی و بالا بردن کیفیت آب مصرفی شهروندان در شهرچرام، نسبت به شستشوی مخازن ذخیره آب بدون از قطعی آب شهروندان در طی سه روز اقدام شده است.

وی با بیان این‌که شستشو و لایروبی مخازن ذخیره به عنوان محل نگهداری و توزیع آب شرب مصرفی شهروندان از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است، افزود: به همین منظور و به همت اکیپ‌‌های بهره‌برداری و اتفاقات اداره آبفای شهری چرام 4 هزار متر مکعب مخازن ذخیره آب شرب مورد شستشو و لایروبی قرار گرفته که این مهم علاوه بر مؤثر بودن در ارتقای بهداشت آب، در کیفیت آن نیز تا حد قابل ملاحظه‌‌ای مؤثر است.

قوامی‌ تصریح کرد: اداراه آبفای شهری چرام در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تولید و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای شهروندان، در طی هر شش ماه اقدام به شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب شرب و همچنین شستشوی شبکه در این شهر می‌‌کند.

این مسئول با اشاره به این که امسال نیز با تلاش پرسنل زحمت‌کش این اداره برای دومین بار این مهم اجرا شده است و ضمن برشمردن مسائل و مشکلات آب‌رسانی در بعضی از خیابان‌های این شهرستان، به علت فرسوده بودن شبکه‌ها روند آب رسانی به شهروندان را رضایت‌بخش توصیف کرد و با تشریح روند آب‌رسانی به شهروندان این شهرستان، به موانع موجود در این زمینه و نیازهای پیش رو اشاره و ابراز امیدواری کرد: امید است با مساعدت فرماندار محترم و مسئولان شرکت آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد، تخصیص و اخذ اعتبارات لازم و همکاری شهروندان، بتوانیم به زودی شاهد برطرف شدن موانع آب‌رسانی در شهر چرام باشیم.

وی افزود: اداره آبفای شهری چرام با استفاده از سه حلقه چاه آهکی با آب‌دهی 120 لیتر بر ثانیه و شش کیلومتر خط انتقال و  68 کیلومتر شبکه توزیع، آب شرب مصرفی 4 هزار و 800 مشترک درحوزه شهری و آ‌برسانی به هفت روستای تحت پوشش آبفای روستائی را تأمین می‌‌کند.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول