اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

سایپا شمال میزبان ایرانجوان بوشهر است

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های فوتبال دسته یک جام آزادگان، سایپا شمال در استادیوم شهداء ساری میزبان ایرانجوان بوشهر خواهد بود.

سایپا شمال میزبان ایرانجوان بوشهر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قائمشهر، در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک جام آزادگان، سایپا شمال در استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری میزبان ایرانجوان بوشهر خواهد بود.

سایپا شمال بازی قبل خود را مقابل شهرداری بندر عباس با نتیجه سنگین واگذار کرد و در این بازی چشم به سه امتیاز این بازی دوخته است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال در این بازی با توجه به در اختیار نداشتن حسین کیانی، مجتبی نوروزی، سیدمحمد حسینی، حسام مقصودی، مرتضی ملک‌خیلی و رسول الهی مقدم به‌علت دو کارته و مصدومیت در اختیار ندارد حال باید دید که نادر دست‌نشان با توجه به در اختیار نداشتن این بازیکنان از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد.

تیم ایرانجوان بوشهر در بازی قبل خود مقابل شهرداری تبریز بازی را واگذار کرده و آمده تا در ساری حداقل امتیاز را بدست آورد البته با شرایط بازی که ایرانجوانی از خود در چند بازی اخیر خود به نمایش گذاشتند استفاده از یک دفاع خطی و متزلزل بوده که از عمق کاملاً آسیب‌پذیر است اما در ضد حملات کمی زهردار عمل می‌کنند.

سایپا شمال هم با داشتن مهاجمان همچون هادی ریاحی قصد دارد سه امتیاز را در حساب خود بریزد تا با این امتیاز کمی به بازی‌های آینده امیدوار باشد.

 به گزارش فارس، سایپا شمال با 22 بازی کسب 29 امتیاز در رده 9 جدول رده‌بندی گروه الف قرار داشته و تیم ایرانجوان بوشهر هم با همین تعداد بازی و کسب 31 امتیاز در رده شش جدول قرار دارد. 

انتهای پیام/86017/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول