اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی استان آذربایجان‌شرقی:

امنیت مردم در گرو رعایت قوانین است

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی استان آذربایجان‌شرقی گفت: آرامش واقعی در یک جامعه در گرو پایبندی افراد به قوانین و مقررات حاصل می‌شود.

امنیت مردم در گرو رعایت قوانین است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین محمودی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح انواع حقوق در جامعه پرداخت و اظهار کرد: در یک جامعه حقوق به دو دسته حقوق عمومی و حقوق خصوص تقسیم بندی می‌شود که حقوق عمومی بیانگر روابط حاکمیت و دولت با مردم و حقوق خصوصی روابط اشخاص با همدیگر را شامل می‌شود.

وی رعایت حقوق شهروندی را در جامعه لازم دانست و افزود: جامعه‌ای که افراد آن حقوق شهروندی را رعایت نکنند مطمئناً همه افراد آن جامعه آسیب دیده و با اختلال‌های زیادی مواجه خواهند شد.

محمودی ضمن اشاره به اینکه شرف و ارزش انسان در تبعیت از قانون است، افزود: تنها راه سعادت بشر احترام به قوانین است.

رئیس بازرسی استان در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی افراد قانون گریز در جامعه اشاره و گفت: افراد قانون گریز نسبت به شخصیت خود احترام نگذاشته و کرامت انسانی را نیز زیر پا می‌گذارند و این افراد نسبت به قوانین و مقررات نیز آشنایی کافی ندارند.

وی در ادامه بر آموزش و نظارت بر اجرای قانون در جامعه تاکید و قوانین را جزو الزامات و ضروریات زندگی دانست و بیان داشت: در سایه رعایت قوانین توسط افراد جامعه آرامش و امنیت واقعی تولید می‌شود.

محمودی عملکرد دفتر نظارت همگانی(197) را تشریح و بر ارتباط و تعامل مردم با این نهاد اجتماعی به منظور ارائه خدمات بهتر توسط پلیس تاکید کرد.

انتهای پیام/60002/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول