اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فرهنگ‏سرای باران سرخه

مسابقات کتاب‏خوانی «استاد عشق» به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: هفتمین دوره مسابقه‏های کتاب‏خوانی «استاد عشق» با معرفی و تقدیر از برگزیدگان در فرهنگ‏سرای باران شهرستان سرخه به کار خود پایان داد.

مسابقات کتاب‏خوانی «استاد عشق» به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، ظهر امروز مراسم اختتامیه و همایش پایانی هفتمین دوره مسابقه کتاب‏خوانی «استاد عشق» با حضور مسئولان استان و شهرستان سرخه، شرکت‏کنندگان در این مسابقه، اعضای انجمن رسالت قلم و سایر علاقه‏مندان برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم از 44 نفر از برگزیدگان این دوره از مسابقات کتاب‏خوانی با موضوع «زندگی‏نامه خلبان شهید عباس بابایی» از شهرستان‏های سمنان، شاهرود و سرخه تقدیر و تجلیل شد.

طرح کتاب‏خوانی «استاد عشق» با هدف گسترش فرهنگ کتاب‏خوانی و معرفی مفاخر برجسته مذهبی، علمی و انقلابی طراحی شده و انجمن رسالت قلم سرخه با همکاری 10 نهاد فرهنگی دیگر در طول سال‏های اخیر، هفت اثر ارزشمند با موضوع شخصیت‏شناسی به مخاطبان معرفی کرده است.

سخنرانی داوود فیض رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان، اجرای سرود، پخش کلیپ مصاحبه با همسر خلبان شهید عباس بابایی و تقدیر از برگزیدگان از بخش‏های این همایش بود.

تا کنون هفت دوره مسابقه کتاب‏خوانی استاد عشق با موضوع زندگی‏نامه پروفسور حسابی، شهید برونسی، حاج عبدالله والی، شهید دکتر چمران، علامه طباطبایی، عباس حسین‏مردی و خلبان شهید عباس بابایی از سوی انجمن رسالت قلم سرخه برگزار شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان، سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سرخه از مسئولان حاضر در این همایش بودند.

انجمن رسالت قلم سرخه از انجمن‏های فرهنگی و ادبی فعال در استان سمنان با هدف جمع‏آوری زندگی‏نامه و آثار مشاهیر علمی، مذهبی، سیاسی، فرهنگی و هنری، تلاش در جهت شناسایی و ارائه توانمندی‏های ناشناخته بومی، لهجه‏ها و فرهنگ عامیانه، تحقیق در مورد تاریخ و پیشینه تاریخی مناطق کشور، گردآوری تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با توجه به جلوه‏های بومی، تلاش برای جذب جوانان و مسئولیت دادن به جوانان مستعد در راستای اهداف، برنامه‏ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تلاش در جهت بالا بردن روحیه تحقیق و مطالعه در جوانان و نوجوانان در حال فعالیت است.

انتهای پیام/2249/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول