اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال باشگاه‌های استان قم

انصار قم لیگ برتری شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال انصار با کسب برتری مقابل کیان نوین موفق به کسب جواز صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم شد.

انصار قم لیگ برتری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم یکی از جذاب‌ترین فصول خود را تجربه کرد و تیم‌هایی که مدعی کسب جواز صعود به بازی‌های لیگ برتر فوتبال قم بودند، در هر هفته بازی‌های زیبایی از خود به نمایش گذاشتند.

این در حالی است که از سال 1388 مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم بار دیگر راه‌اندازی شد و تیمی که بتواند در رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال قم عنوان قهرمانی را کسب کند، به بازی‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان می‌رود.

امسال نیز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم از جذابیت و حرارت بسیار بالایی برخوردار بود و اگرچه نحوه برگزاری آن حواشی متعددی داشت و ابتدا لیگ به شیوه فصل قبل برگزار شد و سپس با متوقف شدن آن شیوه جدیدی در اجرای آن در نظر گرفته شده اما هم اکنون در مرحله نهایی خود قرار دارد و به زودی قهرمان قم را در سال 1391 معرفی خواهد کرد.

در حالی که اتفاقات امسال لیگ دسته برتر بیشترین توجه‌ها را در بین اهالی فوتبال و رسانه‌های فعال در استان قم به خود مشغول کرده است، تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قم در تلاش برای راهیابی به لیگ برتر بازی‌های قابل توجهی از خود به نمایش گذاشتند.

با سپری شدن مراحل مختلف مسابقات امسال لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم سرانجام چهار تیم انصار، کیان نوین، ارم‌ساز نوین و ذاکر جواز حضور در دیدارهای مرحله نیمه نهایی را کسب کردند و از بین آنها دو تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.

نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم بین دو تیم کیان نوین و انصار برگزار شد که سرانجام این انصاری‌ها بودند که با کسب برتری مقابل حریف خود جواز صعود به لیگ برتر فوتبال قم را به دست آوردند.

این دیدار در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و سرانجام این فوتبالیست‌های تیم انصار بودند که موفق به شکست یک بر صفر حریف خود شدند و جواز صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم را به دست آوردند، ضمن اینکه دیگر دیدار این مرحله امروز بین تیم‌های ارم‌ساز نوین و ذاکر به انجام می‌رسد و از بین آنها نیز یک تیم دیگر راهی لیگ برتر فوتبال قم می‌شود.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول