اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

هزینه کردن برای تیم هندبال سپاهان چه توجیهی دارد

خبرگزاری فارس: باشگاه سپاهان در شرایطی واکنشی نسبت به کنار گذاشته شدن این تیم از لیگ برتر نداشته است که در صورتی که بنا به کناره گیری بود، هزینه‌هایی که برای این تیم در طول یک فصل انجام شد، چه توجیهی دارد.

هزینه کردن برای تیم هندبال سپاهان چه توجیهی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، براساس تصمیم فدراسیون هندبال، تیم هندبال سپاهان از مسابقات لیگ برتر این رشته کنار گذاشته شد.

این تصمیم در حالی انجام شد که یک هفته مانده به پایان مسابقات نیم فصل تیم سپاهان در اعتراض به جانب‌داری‌های فدراسیون و ناداوری‌های صورت گرفته اعلام کرده است که در برابر تیم نیروی زمینی به میدان نمی‌رود.

در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال با توجه به عدم حضور این تیم مقابل نیروی زمینی تهران در هفته پایانی لیگ برتر و عدم تمکین از درخواست کتبی فدراسیون مبنی بر حاضر شدن در مسابقه هفته آخر، تنها نماینده اصفهان از جدول لیگ کنار گذاشته شد.

با توجه به امتیازات کسب شده عنوان سومی تیم سپاهان قطعی شده بود و فدراسیون می‌توانست نتیجه بازی آخر را 10 بر صفر به سود تیم نیروی زمینی اعلام کند که در این صورت نیز تغییری در وضعیت تیم سپاهان به وجود نمی‌آمد اما ابهام اصلی اینجاست که چرا چنین تصمیمی برای نماینده اصفهان اتخاذ شده و عجیب‌تر اینکه چرا باشگاه سپاهان هیچ واکنشی نسبت به این تصمیم نداشته است.

علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان در جلسه‌‌ای که بدان اشاره شد، حضور داشت و می‌توانست با توجه به آشنایی به دستورالعمل‌های فدراسیون هندبال در مقابل صدور چنین حکمی مقاومت کند اما به دلایلی نا‌معلوم رحیمی و باشگاه سپاهان واکنش تندی نسبت به این مسئله نداشتند.

در صورتی که این سؤال به وجود می‌آید که اگر بنا به کنار کشیدن تیم سپاهان بود، چرا این تصمیم در ابتدای فصل انجام نشد و پس از یک فصل هزینه کردن به چنین نتیجه‌ای رسیدند و در شرایط فعلی چه کسی پاسخگوی هزینه‌های انجام شده است.

اعتراض به داوری حق مسلم باشگاه سپاهان است و این باشگاه باید از هر راهی که می‌تواند برای احقاق حق این تیم استفاده کند اما کنار رفتن یک تیم و به هدر دادن فعالیت یک فصلی تعدادی مربی و بازیکن کار درست و قابل دفاعی نیست و باشگاه سپاهان باید پاسخ قانع‌کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشد.

انتهای پیام/63006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول