اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امید

صبا با امتیاز برق شارژ می‌شود / تلاش برای کسب نخستین پیروزی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در بازی برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور مقابل تیم برق شیراز به دنبال کسب نخستین پیروزی خارج از خانه در دیار حافظ به میدان می‌رود.

صبا با امتیاز برق شارژ می‌شود / تلاش برای کسب نخستین پیروزی

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال امید صبای قم عصر امروز در دیداری از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم امید برق شیراز به میدان می‌رود تا بعد از شش بازی که در خانه حریفان پیروز نشده، این بار نخستین پیروزی را در میهمانی تیم برق شیراز کسب کند.

در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نتایج خوبی برای نماینده فوتبال قم به همراه نداشته است، تیم فوتبال امید صبای قم در بازی برگشت خود در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر با اینکه در میهمانی برق شیراز بازی خواهد کرد سعی در انجام بهترین بازی و کسب نخستین برد خارج از خانه است تا به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان بدهد، چیزی که با توجه به بازی‌های خوب صبای قم در دور برگشت دور از دسترس نیست.

صبای قم در حالی در این بازی حساس در میهمانی برق شیراز به میدان می‌رود که هفته قبل در خانه برابر فولاد خوزستان تیم دوم جدول رده‌بندی بازی خوبی انجام داد و حتی بهتر از چند مسابقه قبل ظاهر شد اما در نهایت برابر میهمان خود به تساوی یک بر یک دست یافت.

تیم فوتبال امید صبای قم با وجود تساوی خانگی هفته چهاردهم برابر تیم فولاد خوزستان از انتهای جدول رده‌بندی جدا شد و از رتبه یازدهم به مکان هشتم آمد و این نشان می‌دهد که این تیم در مسیر پیشرفت قرار دارد و می‌تواند حریف سرسختی برای برق شیراز باشد.

صبای قم و برق شیراز در دیدار رفت خود از هفته چهارم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر یکدیگر به میدان رفتند که آن مسابقه در قم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

صبای قم در این فصل تنها یک بار در خانه و برابر تیم داماش گیلان طعم پیروزی را چشیده است در حالی که در دیدارهای خارج از خانه هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و حالا در دیار حافظیه به دنبال شکست دادن تیم برق و اوج گرفتن در جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تا پایان هفته چهاردهم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در صدر ایستاده است در حالی که دو تیم تعقیب‌کننده انزلی چی‌ها، تیم‌های فولاد خوزستان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هستند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول