اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهار:

تاکسی بی‌سیم شهر بهار راه‌اندازی می‌شود / افتتاح شهربازی تا پایان سال

خبرگزاری فارس: شهردار بهار گفت: تا پایان امسال تاکسی بی‌سیم در شهر بهار راه‌اندازی می‌شود.

تاکسی بی‌سیم شهر بهار راه‌اندازی می‌شود / افتتاح شهربازی تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اصغر شیری ظهر امروز در نشست اعضای تسهیلات نوروزی شهرداری بهار اظهار داشت: شهرداری بهار به عنوان مدیریت شهری با توجه به ایام پایانی سال و فرا رسیدن نوروز گام‌های مؤثری در سطح شهر برداشته است.

وی گفت: آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی برای برقراری امنیت در چهارشنبه‌سوری آخر سال، چاپ بروشورهای اطلاع‌رسانی و اصول شهروندی و اسکان موقت در سطح شهر و کمپینگ‌های در نظر گرفته شده در چهار نقطه، رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری، نصب چراغ در سطح معابر و نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی، تجهیز نمازخانه‌های شهر، آماده‌سازی گلزار شهدا و مرقد آیت‌الله بهاری، دایر کردن سفره هفت‌سین در میدان شهدا از اقدامات شهرداری بهار برای ایام نوروز بوده است.

شهردار بهار اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات به مردم در بخش حمل و نقل عمومی تاکسی بی‌سیم تا پایان سال در شهر بهار با 10 دستگاه به بهره‌برداری می رسد که سه دستگاه برای بانوان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای این طرح 100 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری برای خرید دکل و بی‌سیم اقدام شده است.

شیری از راه‌اندازی سالن شهربازی تا پایان سال خبر داد و گفت: این شهربازی با یک هزار و 200 متر مربع فضا در مجموعه مسقف با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان یادآور شد: شهرداری بهار نخستین شهرداری استان است که دوربین مداربسته در سطح شهر در راستای نظم اجتماعی نصب کرده که تا پایان سال نیز دو دستگاه دیگر در دو نقطه نصب می‌شود که نقاط زیر پوشش از پنج نقطه به هفت نقطه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/2499/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول