اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از بازی حساس روز جمعه

کمیته انضباطی استقلال و تراکتورسازی را نقره داغ کرد

خبرگزاری فارس: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران را پیش از بازی حساس روز جمعه جریمه کرد.

کمیته انضباطی استقلال و تراکتورسازی را نقره داغ کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، استقلال تهران به دلیل تاخیر در ورود به میدان در بازی مقابل نفت آبادان جریمه شده و تراکتورسازی نیز بابت مطالبات دو بازیکن سابق خود محکوم شده است.

2 رای درباره تراکتورسازی

براساس شکایت امیرحسین صادقی از باشگاه تراکتورسازی تبریز به خاطر مطالبه وجه و پس از بررسی همه جانبه پرونده با حضور وکیل بازیکن و نماینده باشگاه، در نهایت تراکتورسازی به پرداخت 145 میلیون و 926 هزار تومان بابت اصل طلب و 675هزار تومان بابت هزینه دادرسی و همچنین حق الوکاله وکیل برابر تعرفه محکوم می‌کند. رای صادره قطعی است.

همچنین پس از شکایت مهرداد نوری از این باشگاه،کمیته انضباطی با بررسی محتویات پرونده، تراکتورسازی را به پرداخت 44 میلیون و 500 هزار تومان محکوم می‌کند. در مورد بخش دوم شکایت این بازیکن، اعلام می‌شود که مورد خواسته دیگر بازیکن به وجود اعتبار قرارداد برای دو فصل دیگر و مخالفت با درخواست باشگاه به شرح نامه ارسالی و در مورد اخراج بازیکن از باشگاه با توجه به قوانین قراردادها، مادامی که انقضا نیافته است و یا با اداره و توافق طرفین منقضی و فسخ نشده از منظر کمیته انضباطی و مقررات مربوط به این نوع قرارداد بین دو طرف؛ این قرارداد تا فصل 92-93 معتبر بوده مگر آنکه همانطور که گفته شد طرفین نسبت به ادامه و یا انحلال آن توافق کنند.

رای صادره در  مهلت یک هفته قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است. 

استقلال شش میلیون ریال جریمه شد

تیم استقلال تهران به دلیل تاخیر دو دقیقه‌ای در ورود به زمین در نیمه دوم و در بازی سوم اسفند 91 مقابل صنعت نفت آبادان به پرداخت شش میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

انتهای پیام/60002/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول