اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور/

نفت زیر باران آتش گرفت/انتقام تراکتور‌سازی از نفت تهران

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی مقابل نفت تهران، انتقام شکست سال گذشته‌اش را گرفت.

نفت زیر باران آتش گرفت/انتقام تراکتور‌سازی از نفت تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان نفت تهران بود که در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تراکتورسازی به اتمام رسید.

در نیمه نخست برتری تیم تراکتورسازی بر مهمان جوان خود مشهود بود. در دقیقه 34 سانتر ابراهیمی با ضربه سر عالی سید صالحی نخستین گل بازی را به دنبال داشت. دو دقیقه بعد جواد کاظمیان اندوخته تراکتورسازی را دو برابر کرد. حرکت سریع کاظمیان و سانتر زمینی وی با اشتباه دروازه‌بان نفت تهران همراه شد تا توپ وارد دروازه این تیم شود.

ثانیه‌هایی بعد از گل دوم تراکتورسازی، این تیم مهمان بود که یکی از گل‌ها خورده را پاسخ داد. ارسال بلند روی دروازه تیم تراکتورسازی و ضربه سر علیرضا عزتی میان مدافعان تراکتور سازی، توپ را به تور تیم میزبان رساند.

در نیمه دوم نفت تهران برای جبران گل خورده به دروازه تیم تراکتورسازی یورش برد و تراکتورسازی نیز برای افزایش اختلاف گل حملاتی را ‌تدارک دید که نتیجه‌ای در‌بر نداشت و تراکتورسازی موفق شد ضمن پیروزی و کسب سه امتیاز بازی، انتقام شکست سال گذشته‌اش را در تبریز از نفت بگیرد.

دقایقی از نیمه دوم این بازی زیر باران شدید برگزار شد که در کیفیت بازی هر دو تیم تاثیر گذاشته بود.

با این پیروزی تراکتورسازی 55 امتیازی شده و به طور موقت به صدر جدول صعود کرد.

قضاوت این بازی بر عهده محسن قهرمانی بود. مرتضی پورعلی و احمد آل نعمه از نفت تهران و جواد کاظمیان و سیدمهدی صالحی از تراکتورسازی بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

این بازی در حضور 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد.

بازی رفت دو تیم در تهران با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود. این نخستین شکست نفت تهران در دور برگشت بود اما تراکتورسازی همچنان از هفته پانزدهم بدون باخت بوده و آمار بازی‌های بدون باخت خود در تبریز را نیز به عدد 20 رساند.

انتهای پیام/60002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول