اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سرمایه‌گذاری اداره میراث فرهنگی استان اصفهان:

دهکده تفریحی چادگان بزرگ‌ترین قطب گردشگری کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‌گذاری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: با ایجاد سرمایه‌گذاری و فرصت‌های گردشگری، دهکده فرهنگی تفریحی چادگان بزرگ‌ترین قطب مجموعه گردشگری کشور می‌شود.

دهکده تفریحی چادگان بزرگ‌ترین قطب گردشگری کشور می‌شود

احمدرضا مولایی در حاشیه سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در بناهای تاریخی و تغییر کاربری بناهای ارزشمند به تأسیسات اقامتی، پذیرایی و گردشگری این بناها یکی از فرصت‌های بی‌بدیل سرمایه‌گذاری در استان اصفهان است.

وی افزود: با عنایت بر مشوق‌های سرمایه‌گذاری در این بخش پیش‌بینی شده است که سرمایه‌گذاری در این بخش بیشتر در بعد اقتصادی باشد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به عملکرد سازمان عمران زاینده‌رود در سومین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تصریح کرد: نمونه بارز سرمایه‌گذاری کلان در حوزه توسعه گردشگری و ایجاد قطب گردشگری شهر چادگان است که یک الگوی مثال‌زدنی در حوزه سرمایه‌گذاری و تجمیع فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه استان است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 50 فرصت سرمایه‌گذاری در بناهای تاریخی استان اصفهان به بازدید کنندگان و سرمایه‌گذاران ارائه شد.

مولایی همچنین از بهره‌برداری 40 پروژه سرمایه‌گذاری در استان اصفهان طی سال آتی خبر داد.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان برای نخستین بار نسبت به معرفی و عرضه فرصت‌های سرمایه‌گذاری ویژه به بازدیدکنندگان و فعالان تخصصی این صنعت در نمایشگاه اقدام کرده است.

انتهای پیام/63012/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول