اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کشورهای عضو اکو

کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت نمایندگی اتاق بازرگانی مازندران گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت در مازندران هستیم.

کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد کاوه ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت در استان مازندران با اشاره به درآمدهای مناسب صنعت گردشگری در جهان اظهار داشت: در حال حاضر صنعت توریسم با اقبال عمومی مواجه شده و از درآمدزایی در بخش نفت نیز پیشی گرفته است.

این مسئول در ادامه با اعلام اینکه گردشگری سلامت در کشورهای توسعه یافته موضوع جا افتاده‌ای است، خاطرنشان کرد: کشور ما به لحاظ در اختیار داشتن پزشکان متخصص و استفاده از تجارب آنها باید از ظرفیت گردشگری سلامت به خوبی بهره‌برداری کند.

کاوه در ادامه با اشاره به برگزاری همایش گردشگری سلامت در شهر مقدس مشهد بیان داشت: برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت باید از تجربیات موفق برگزارکنندگان گردشگری سلامت در مشهد به خوبی بهره گرفت.

این مسئول با اشاره به اعلام آمادگی دو بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشگاه پزشکی بابل برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت در مازندران خاطرنشان کرد: اقدامات پشتیبانی و تخصصی برای برگزاری این کنفرانس در مازندران باید انجام شود.

وی در ادامه به نقش اثرگذار دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر این همایش بزرگ در مازندران اشاره کرد و یادآور شد: با برگزاری مناسب این همایش زمینه حضور توریسم سلامت در مازندران فراهم می‌شود.

به گزارش فارس، در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مازندران از اعلام همکاری دستگاه‌های استان مازندران برای برپایی هرچه باشکوه این مراسم در مازندران خبر دادند.

قرار است نحوه برگزاری مناسب کنفرانس گردشگری سلامت در استان مازندران در جلسات مختلف استان مازندران به بحث و بررسی گذاشته شود تا مکان مناسب برای برگزاری دو روز این کنفرانس در مازندران مشخص شود.

در این برنامه مسئولان دانشگاه پزشکی شمال کشور اصرار بر برگزاری این کنفرانس در شهر آمل دارند که در جلسه امروز بیان شد، باید قابلیت‌های بیمارستان‌های داوطلب مورد تایید بیشتر اعضای جلسه در سطح استان مازندران برسد.

انتهای پیام/86004/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول