اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیروان در مجلس:

رفع مشکلات درمان شیروان در گرو همدلی مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات بخش بهداشت و درمان شیروان در گرو همدلی مردم و مسئولان است.

رفع مشکلات درمان شیروان در گرو همدلی مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان،عبدالرضا عزیزی از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید و به عیادت بیماران بستری شده در این مرکز رفت.

وی همچنین در جمع مردم و همراهان بیماران و پزشکان بر تقویت امکانات و تجهیزات پزشکی این شهرستان تاکید کرد.

کمبود پزشکان متخصص، توجه به پرستاران و ارائه خدمات معیشتی و رفاهی، کمبود امکانات بیمارستانی، توجه به چارت تشکیلات، زیر میزی بعضی از پزشکان، فرسوده بودن تجهیزات پزشکی، کمبود پرسنل و فضای فیزیکی با توجه به ارائه خدمات به دو شهرستان شیروان و فاروج از مهمترین مشکلات بیمارستان شیروان بود که مطرح شد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی  از تشکیل کمیته مشورتی بهداشت و درمان در دفتر حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: در این کمیته از نظرات متخصصان برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان استفاده می‌شود.

عزیزی یادآور شد: به تعداد کمیسون‌های مجلس در دفتر نمایندگی شیروان این تعداد کمیته تشکیل شده که با فعالیت آنان و مشاوره بی تردید بخشی از مشکلات شهرستان حل خواهد شد.

نماینده شیروان اظهار داشت: هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید بیش از پیش تلاش کرد که سهم مدیران برای تحقق این برنامه‌ها بالا است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین از ارتقا درمانگاه تأمین اجتماعی از سطح یک به دو در آینده نزدیک هم خبر داد و گفت: با اخذ مجوز ارتقا درمانگاه تأمین اجتماعی از سطح یک به دو بخشی از مشکلات بهداشتی درمانی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول