اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیروان در مجلس:

3 روستای بزرگ شیروان به شهر ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: سه روستای بزرگ شیروان به شهر ارتقا می‌یابند.

3 روستای بزرگ شیروان به شهر ارتقا می‌یابد

عبدالرضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با بیان اینکه سه روستای بزرگ شیروان به شهر ارتقا می‌یابند،گفت: این روستاها شامل؛ زیارت، خانلق و ینگه قلعه هستند.

وی با اشاره به اینکه در سفر امسال وزیر کشور به استان در این زمینه قول‌هایی داده شده است، اظهار امیدواری کرد تا با تحقق این مهم خواسته دیرینه مردم این مناطق تحقق یابد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی همچنین ارتقای دانشکده کشاورزی شیروان به دانشگاه را از اولویت‌های این شهرستان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: پیگیری‌های خوبی برای ارتقای این دانشکده به دانشگاه انجام شده و امیدواریم در آینده نزدیک این برنامه تحقق بیابد.

عزیزی همچنین ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد و مراکز آموزش عالی شیروان را از دیگر اقدامات انجام شده به منظور گسترش آموزش عالی در این شهرستان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی فرودگاه در شیروان در حال پیگیری است، افزود: راه اندازی فرودگاه در این شهرستان از مطالبات مردم است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای بدهی کارخانه قند شیروان انجام شد، گفت: با این اقدامات بدهی کارخانه قند تصفیه شده است و حتی این کارخانه به سوددهی نیز رسیده است.

وی اظهار کرد: برای رفع مشکلات احتمالی این کارخانه آمادگی‌های لازم به منظور پیگیری وجود دارد.

عزیزی همچنین پیگیری برای توسعه واحدهای نیروگاه گازی، احداث پل روگذر و زیرگذر در دانشکده کشاورزی و روستای برزل آباد برای کاهش تصادفات، ایجاد مجتمع بزرگ کشت و صنعت، اجرای طرح‌های گاز رسانی و هادی روستایی، تسهیلات بافت فرسوده، اجرای محور اسفراین به شیروان و همچنین ایجاد گذر مرزی در منطقه رباط شیروان را از جمله فعالیت‌های انجام شده طی امسال برای حوزه انتخابیه شیروان عنوان کرد.

به گزارش فارس، شهرستان شیروان با دارا بودن 157 هزار نفر جمعیت در شرق استان خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/63001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول