اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدی‌نیا: به وظیفه خود عمل کردیم

سنگ تمام شبکه نور در پخش مستقیم مراسم رونمایی ضریح اباعبدالله(ع)

خبرگزاری فارس: شبکه نور شبکه استانی سیمای مرکز قم در اقدامی قابل تقدیر مراسم رونمایی از ضریح جدید امام حسین(ع) را به صورت زنده و کامل پخش کرد و این اقدام با استقبال مخاطبان این شبکه روبه‌رو شد.

سنگ تمام شبکه نور در پخش مستقیم مراسم رونمایی ضریح اباعبدالله(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم رونمایی ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) روز گذشته در حرم مطهر امام حسین(ع) با حضور جمعی از شخصیت‌های مذهبی و دولتی ایران و عراق برگزار شد.

این مراسم از ساعت 15 و 30 دقیقه آغاز شد و تا نماز مغرب و عشاء ادامه داشت که شبکه نور شبکه استانی سیمای مرکز قم این مراسم معنوی را به طور کامل برای مخاطبان خود پخش کرد که امر رضایت بسیاری از مردم را به همراه داشت.

همچنین در خلال پخش مراسم رونمایی ارتباط زنده تلفنی شبکه نور با گزارشگر خود در کشور عراق دل‌ها را بیشتر با ضریح مطهر اباعبدالله(ع) پیوند داد و دل‌های مردم را کربلایی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم در این خصوص به خبرنگار فارس در قم گفت: تلاش زیادی از روزهای قبل انجام دادیم تا بتوانیم مخاطبان شبکه نور را از فیض معنوی مراسم رونمایی از ضریح جدید اباعبدالله(ع) بهره‌مند سازیم.

وی خاطرنشان کرد: بالاخره روز گذشته این امر محقق شد و توانستیم این مراسم را برای عاشقان و ارادتمندان به سرور و سالار شهیدان به تصویر بکشیم.

بهرام محمدی‌نیا با بیان اینکه تمام تلاش ما این بود وظیفه خود را نسبت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء(ع) هر چند اندک به انجام برسانیم یادآور شد: امیدواریم توانسته باشیم رضایت مخاطبان خود را در پوشش تصویری این مراسم عظیم فراهم کرده باشیم.

وی همچنین با اشاره به ساخت ضریح جدید اباعبدالله الحسین(ع) در شهر مقدس قم اظهار داشت: ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) به همت مردم قم و هنرمندان برجسته کشوری افتخاری برای این شهر به شمار می‌رود.  

مدیرکل صدا و سیما مرکز قم خاطرنشان کرد: میلیون‌ها زائر و دلداده اباعبدالله از این به بعد و تا سال‌های سال ضریحی را زیارت خواهند که مردم شهر مقدس قم در ساخت آن سهم بسزایی داشته‌اند.

انتهای پیام/78010/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول