اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

مشارکت 95 درصدی مردم کردستان در برنامه‌های حمایتی / فعالیت 1700 رابط افتخاری در مدارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از مشارکت 95 درصدی مردم خیر و نیکوکار استان کردستان در برنامه‌های خیرخواهانه خبر داد.

مشارکت 95 درصدی مردم کردستان در برنامه‌های حمایتی / فعالیت 1700 رابط افتخاری در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در مراسم زنگ نیکوکاری که به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی شهید بهمنی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس نتایج تحقیقی که به منظور بررسی میزان مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های امداد انجام شد بیش از 95 درصد مردم استان در برنامه‌های نوع‌دوستانه و خیرخواهانه مشارکت دارند.

به گفته وی، مردم متدین استان کردستان در راستای رفع مشکلات نیازمندان و محرومان جامعه همواره پیش‌قدم بوده و به صورت شخصی و یا توسط نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد کمک‌های خود را به دست نیازمندان می‌رسانند.

استقرار 1265 پایگاه جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان به استقرار یک هزار و 265 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در سطح استان اشاره کرد و گفت: در بیش از 760 مدرسه نیز پایگاه‌های جشن نیکوکاری راه‌اندازی شده است.

به گفته وی، 340 پایگاه در مساجد و 61 پایگاه نیز در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه 84 پایگاه ثابت و 18 پایگاه سیار از تعداد مذکور مربوط به کمیته امداد امام خمینی است، افزود: بیش از 450 نفر از پرسنل قراردادی و رسمی کمیته امداد، 175 نفر از شوراهای روستاها، 51 اداره و 17 صنف در جشن نیکوکاری امسال مشارکت دارند.

موسی‌نژاد به اهداف برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس اشاره کرد و بیان داشت: تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان به منظور گسترش آن در بین خانواده‌ها و جامعه‌ از مهم‌ترین دلایل برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس است.

به گفته وی، در حال حاضر بیش از یک هزار و 700 رابط افتخاری کمیته امداد شامل مدیران و معلمان در سطح مدارس استان فعال و در راستای شناسایی دانش‌آموزان نیازمند و کمک به آنها فعالیت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در پایان از مردم کردستان به عنوان مردمی متدین و خیرخواه نام برد و گفت: کردستان در زمینه مشارکت‌های مردمی بر اساس اعلام مرکز جزو استان‌های برتر کشور است.

انتهای پیام/79002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول