اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 8 میلیارد و 800 میلیون ریال

فاز دوم روکش آسفالت گچساران به امامزاده جعفر آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: فاز دوم روکش آسفالت گچساران به امامزاده جعفر(ع) با اعتباری افزون بر 8 میلیارد و 800 میلیون ریال آغاز شد.

فاز دوم روکش آسفالت گچساران به امامزاده جعفر آغاز شد

فرامرز انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه آغاز سفرهای نوروزی و ترانزیتی بودن جاده‌های ارتباطی گچساران، هر ساله حجم بسیار گسترده‌ای از مسافران نوروزی از سراسر کشور از این مسیر عبور می‌‌کنند.

وی ادامه داد: به خاطر افزایش ایمنی و تسهیل هر چه بیشتر در امر تردد خودروها در محور گچساران به باشت، روکش آسفالت این محور در دستور کار قرار گرفته شده است.

انصاری تصریح کرد: در همین راستا، روکش آسفالت جاده گچساران به امامزاده جعفر(ع) با طول 10 کیلومتر در جاده اصلی با اعتباری افزون بر هشت میلیارد و 800 میلیون ریال آغاز شده است.

وی یادآور شد: اعتبار تخصیص یافته به این طرح از محل اعتبارات استانی و ملی تأمین شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با بیان این‌که این عملیات شامل روکش آسفالت و لکه‌گیری جاده مربوطه می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی عملیات اجرایی روکش 10 کیلومتری مسیر ترانزیتی گچساران به امامزاده جعفر(ع) تا قبل از آغاز تعطیلات نوروزی به اتمام می‌رسد.

افزایش خدمات‌رسانی گروه‌های راهداری گچساران در نوروز

انصاری با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی مسافران و گردشگران و افزایش تردد در محورهای گچساران ابراز داشت: گروه‌های راهداری اداره راه و شهرسازی گچساران در تعطیلات نوروزی در جاده‌های پر رفت و آمد و حادثه‌خیز این شهرستان مستقر خواهند شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران استقرار این گروه‌های راهداری را شبانه‌روزی عنوان کرد و افزود: بازدید از وضعیت راه‌ها به منظور برطرف کردن نواقص احتمالی جاده‌ای و نیازسنجی امکانات، انجام عملیات پاک‌سازی راه‌ها از جمله اقدامات و فعالیت‌های راه و شهرسازی گچساران در آستانه نوروز و سفرهای نوروزی است.

انصاری نصب علایم هشدار دهنده به منظور آشکارسازی نقاط پرحادثه و نصب چراغ و خط کشی جاده‌ها در راستای افزایش ایمنی در جاده‌ها برای رانندگان را از دیگر اقدامات راه و شهرسازی گچساران عنوان کرد.

وی گفت: خدمات رسانی گشت‌های راهداری اداره راه و شهرسازی گچساران در ایام نوروز بیشتر بوده و راهداران در طول شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران هستند.

انتهای پیام/82001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول