اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد خلخال خبر داد

فعالیت 129 رابط فرهنگی در شهرستان خلخال

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال از فعالیت 129 رابط فرهنگی در شهرستان خلخال خبر داد.

فعالیت 129 رابط فرهنگی در شهرستان خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام علی‌قلی‌زاده صبح امروز در همایش تجلیل از رابطان فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال اظهار داشت: 129 کارمند آموزش و پرورش به عنوان رابط فرهنگی در برنامه‌های مردمی در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: وظیفه انسانی و وجدانی ما ایجاب می‌کند که جشن نیکوکاری را به بهترین نحو در کنار مردم برای دستگیری از نیازمندان واقعی انجام داده و با سرعت شادی را به خانواده‌های محروم برسانیم.

این مسئول با تقدیر از تلاش رابطین فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: رابطان و کارکنان آموزش و پرورش در تمامی زمان‌ها در بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کنار کمیته امداد بوده و این نهاد پایه‌گذاری شده توسط امام راحل را یاری کرده‌اند.

علی‌قلی‌زاده بیان داشت: امسال در جشن نیکوکاری بیش از 45 پایگاه ثابت در قالب مدارس، مساجد و پایگاه‌های ثابت کمیته امداد و پنج پایگاه سیار در سطح شهرستان خلخال برای جمع‌آوری کمک‌‌های مردمی آماده هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال نیز در سخنان جداگانه‌ای با اشاره به سفارش و تاکیدات ائمه اطهار (ع) در بحث رسیدگی و کمک به نیازمندان و محرومان واقعی خواستار جدیت رابطان فرهنگی آموزش و پرورش در این امر خیرخواهانه شد.

حجت‌الاسلام سید محسن محسنی افزود: باید در آستانه سال نو تلاش کنیم نیازمندان واقعی و چشم به راه را برای رضای خدا یاری کرده و موجبات رضایت الهی را برای فعالیت خود کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از 129 رابط فرهنگی آموزش و پرورش در نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال با اهدای لوح، هدیه و بسته‌های فرهنگی تجلیل شدند.

انتهای پیام/62008/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول