اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه سال گذشته

بیشترین تعداد قبولی زیر یک‌هزار کنکور متعلق به دانش‌آموزان کاشانی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: بیشترین تعداد قبولی‌های زیر یک‌هزار کنکور متعلق به دانش‌آموزان این شهرستان، در سه سال گذشته کسب شده است.

بیشترین تعداد قبولی زیر یک‌هزار کنکور متعلق به دانش‌آموزان کاشانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حنطه‌ای در آیین تجلیل از دانش‌آموزان برتر علمی نیمسال اول دبیرستان هوشمند محمودیه کاشان در کانون الزهرا(س) کاشان اظهار داشت: بیشترین آمار قبولی‌های زیر یک‌هزار کنکور در تاریخ آموزش و پرورش شهرستان کاشان در بین سال‌های 89 تا 91 رقم خورده است.

وی همچنین از دبیرستان محمودیه به عنوان یکی از بهترین دبیرستان‌های کاشان نام برد و گفت: بر اساس شاخص‌های آموزش و پرورش، دبیرستان هوشمند محمودیه کاشان در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، علمی و عمرانی یکی از پیشتازترین دبیرستان‌های این شهرستان به شمار می‌رود.

به گفته وی، دبیرستان هوشمند محمودیه کاشان در کسب رتبه‌های برتر آموزشی نیز موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است و عملکرد مدیران این دبیرستان همواره مورد تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان دانش‌آموزان را سرمایه‌های آینده کشور دانست و ابراز داشت: پل‌ها، سدها، فناوری هسته‌ای و ماهواره‌ها نمی‌توانند به عنوان سرمایه‌های کشور قلمداد شود به این دلیل که تمامی زیرساخت‌های این امکانات توسط دانش‌آموزان ایجاد می‌شود.

حنطه‌ای دانش‌آموزان را سرمایه جاویدان نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: دانش‌آموزان امروز ایران اسلامی، مدیران شایسته فردای این نظام مقدس و سکاندار آینده کشور هستند.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی در درس و تحصیلات به عنوان یکی از مهمترین مؤلفه‌های موفقیت دانش‌آموزان نام برد و تصریح کرد: امروزه امکانات زیادی برای موفقیت دانش‌آموزان در تحصیل فراهم شده است لذا تنها دانش‌آموزانی موفق هستند که برای استفاده از امکانات موجود برنامه‌ریزی داشته باشند.

حنطه‌ای در ادامه بر اهمیت فراگیری همزمان تحصیلات، فن و هنر توسط دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت:  دانش‌آموزانی که تنها به تحصیلات توجه دارند و از فراگیری فن و حرفه غافل هستند در آینده با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند.

در آیین تجلیل از دانش‌آموزان برتر علمی نیمسال اول سال تحصیلی 92 -91 دبیرستان هوشمند محمودیه کاشان که همراه با خانواده آنان در کانون فرهنگی الزهرا (س) کاشان برگزار شد علاوه بر تجلیل از 40 نفر از دانش‌آموزان برتر علمی نیمسال اول از برترین‌های فرهنگی و هنری این دبیرستان در سال تحصیلی  92 -91 تقدیر شد. 

انتهای پیام/2406/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول