اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

مشکل سد معبر در ورودی مازندران هنوز حل نشده است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل با اعلام اینکه مشکل سد معبر در ورودی‌های مازندران هنوز برطرف نشده است، گفت: این منطقه بیشترین بار ترافیکی را به همراه دارد.

مشکل سد معبر در ورودی مازندران هنوز حل نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان بیان داشت: آمل یکی از شهرهای بزرگ مازندران بوده که همه ساله در ایام تعطیلات نوروز میزبان خیلی از مسافران و گردشگران نوروزی از بیشتر نقاط کشور است.

وی افزود: بیشتر مسافرانی که در ایام نوروز و دیگر تعطیلات سال قصد تردد به استان‌های شمالی کشور را دارند به دلیل نزدیکی جغرافیایی این شهرستان با مرکز کشور از محور مواصلاتی هراز عبور می‌کنند.

رسولی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند تا شاهد شهری زیبا باشیم، تصریح کرد: آمل یکی از مهم‌ترین ورودی‌های استان مازندران است که باید ورودی‌های این شهرستان نیز برای استقبال از مسافران زیباسازی و مهیا شود.

وی با تاکید بر اینکه حفاری‌های سطح شهر از سوی شهرداری از نیمه اول اسفندماه تعطیل شده و بقیه حفاری‌ها به بعد از تعطیلات نوروزی موکول شود، اظهار داشت: سد معبر یکی از مهم‌ترین معضلات شهری است که در منطقه پل امام حسین(ع) و منطقه دو راهی اوجی‌آباد ساماندهی شده است.

معاون فرماندار آمل با اعلام اینکه مشکل سد معبر در منطقه پلیس راه این شهرستان که از ورودی‌های مازندران به حساب می‌آید هنوز برطرف نشده و بیشترین بار ترافیکی را به همراه دارد، عنوان کرد: البته کسبه‌هایی که در این منطقه فعالیت دارند نمی‌خواهند با مسئولان همکاری کنند.

رسولی با اعلام اینکه برخی کسبه‌ها حدود چهار متر از جاده‌ها را سد کرده‌اند، اذعان داشت: این عدم همکاری‌ها در ایام تعطیلات نوروز دردسرساز خواهد شد.

وی در توصیه‌ای به سازمان تاکسیرانی شهرداری بیان داشت: این سازمان باید حداقل 50 درصد تاکسی‌ها را برای خدمات‌رسانی به مردم در ایام تعطیلات نوروزی آماده و مهیا نگهدارند البته در این زمینه موسسات مسافربری‌ها نیز مدیریت شوند و فعالیت‌شان تحت نظارت بیشتر مسئولان قرار گیرد.

رسولی با اعلام اینکه هم‌اکنون در حمل و نقل داخل شهر افزایش کرایه نداریم، گفت: در این مورد نیز هیچ نامه‌ای به ما ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول