اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

گشایش نمایشگاه بهاره دشتستان در 100 غرفه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از گشایش نمایشگاه بهاره دشتستان در 100 غرفه خبر داد و گفت: در شرایط کنونی شاهد ثبات در بازار هستیم.

گشایش نمایشگاه بهاره دشتستان در 100 غرفه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابوالقاسم محمدزاده بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان در دشتستان اظهار داشت: تامین اقلام و کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم از برنامه‌های مهمی است که اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در ماه‌های گذشته به‌صورت مستمر تلاش‌های ارزنده‌ای در این زمینه داشته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: نمایشگاه بهاره شهرستان دشتستان از عصر امروز با 100 غرفه در میدان شهیدگنجی شهر برازجان فعالیت خود را به‌صورت رسمی شروع می‌کند و مردم شهرستان می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز خود کنند.

محمدزاده بیان داشت: در حال حاضر 200 تن برنج پاکستانی، 46 تن برنج تایلندی، 54 تن روغن در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در تامین میوه نوروزی مردم هیچ مشکلی در شهرستان دشتستان نداریم و در حال حاضر 180 تن پرتقال و 90 تن سیب بین مردم شهرستان توزیع خواهد شد.

این مسئول در ارتباط با نحوه توزیع مرغ در دشتستان اذعان داشت: علاوه بر توزیع مرغ در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، در سایر نقاط شهرستان نیز شاهد توزیع مرغ مورد نیاز و مصرفی مردم خواهیم بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: حدود 75 واحد صنفی در رسته‌های مختلف به استناد ماده 84 قانون نظام صنفی در طرح عرضه مستقیم کالا مشارکت خواهند کرد.

محمدزاده با اشاره به کاهش 500 تومانی نرخ دلار ابراز داشت: هم‌اکنون شاهد ثبات در وضعیت بازار هستیم؛ هفته گذشته استقبالی از نمایشگاه نمی‌شد در چند روز اخیر که شاهد ثبات بازار بوده‌ایم 140 متقاضی شرکت در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را داریم.

وی افزود: نسبت به ماه‌های گذشته که افزایش قیمت را شاهد بودیم، سیاست‌های کلی کشور و شاخص‌های اقتصاد کلان نشان‌دهنده آن است که شاهد ثبات در بازار خواهیم بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان بیان داشت: سیاست‌های ارزنده‌ای در وضعیت بازار شاهد هستیم که تا سه ماه آینده ذخیره کالاهای اساسی در استان پیش‌بینی شده و گمرکات استان در حال ترخیص کالاها هستند.

محمدزاده یادآور شد: در حال حاضر برنج از گمرک بندر دیر و بندر بوشهر ترخیص می‌شود و در قالب نمایشگاه‌های فروش بهاره در استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به نظارت مستقیم و مستمر بر بازار در سطح شهرستان دشتستان، تصریح کرد: غیر از مانور ویژه‌ای که در شهرستان دشتستان شروع شده، گشت مشترک از نیمه دوم بهمن‌ماه شروع شده و در هفته دو بار با همکاری اتحادیه‌ها، مجمع امور صنفی، تعزیرات، مجموعه فرمانداری از واحدهای تجاری بازدید می‌کنیم.

محمدزاده گفت: در گشت‌های مشترک، تعزیرات حکومتی شهرستان در ارتباط با تخلفات در صحنه بازدید حکم صادر می‌کند که این مهم، تاثیرات و بازدارندگی خاصی دارد.

انتهای پیام/2451/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول