اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی کنگره ملی امام حسن مجتبی (ع):

کتاب مجموعه مقالات برگزیده کنگره ملی امام علی (ع) رونمایی شد

خبرگزاری فارس: دبیر علمی کنگره ملی امام حسن مجتبی (ع) گفت: کتاب مجموعه 22 مقاله برگزیده کنگره ملی امام علی (ع) رونمایی شد.

کتاب مجموعه مقالات برگزیده کنگره ملی امام علی (ع) رونمایی شد

علی شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه تفکر برگزاری این کنگره از سال گذشته شکل گرفت، اظهار کرد: کنگره ملی امام حسن مجتبی (ع) با هدف اشاعه فرهنگ و سیره غنی اهل‌بیت به ویژه امام حسن (ع)، شناخت سیره و فضائل اخلاقی و شناخت مسایل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دوران حیات این امام همام برگزار شد.

 

*ارسال 150 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی امام حسن مجتبی (ع)

وی با اشاره به اینکه فراخوان مقالات این جشنواره از مهر ماه امسال آغاز شده بود، افزود: فرصت ابتدایی ارسال مقالات این کنگره تا آخر دی ماه بود که به دلیل استقبال محققان و پژوهشگران تا 15 بهمن تمدید شد.

این مسئول، از ارسال بالغ بر 150 مقاله به دبیرخانه کنگره مذکور خبر داد و تصریح کرد: داوران این کنگره از اساتید مطرح حوزه و دانشگاه بودند.

وی با بیان اینکه از صاحبان 15 مقاله برتر در انتهای برگزاری کنگره ملی امام حسن مجتبی (ع) تجلیل شد، گفت: پنج مقاله از 15 اثر برگزیده در این کنگره توسط صاحبان مقالات ارائه شد.

شهبازی به موضوع‌های مقالات کنگره مذکور اشاره کرد و یادآور شد: دلایل صلح امام حسن (ع)، ابعاد فتنه و فتنه‌گران در دوران امام حسن (ع) و تربیت دینی از نگاه ایشان از موضوع‌های اصلی این کنگره بوده است.

 

*رونمایی از کتاب مجموعه مقالات برگزیده کنگره ملی امام علی (ع)

وی درباره رونمایی از کتاب مجموعه مقالات برگزیده کنگره ملی امام علی (ع) که در سال گذشته برگزار شده بود، یادآور شد: سال گذشته 230 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی امام علی (ع) ارسال شده بود که 15 مقاله به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

به گفته این مسئول، در مجموع 22 مقاله برتر کنگره ملی امام علی (ع) پس از تایید نهایی در کتاب این کنگره به چاپ رسید و در کنگره ملی امام حسن مجتبی (ع) رونمایی شده است.

وی درباره موضوعات آثار منتشر شده در کتاب مجموعه مقالات برتر کنگره ملی امام علی (ع) خاطرنشان کرد: شناخت سیره و اخلاق امام علی (ع)، فتنه و فتنه‌گران از نگاه امام علی (ع)، بررسی وضعیت سیاسی، اجتماعی دوران این امام همام از مهم‌ترین موضوعات مقالات مذکور است.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول