اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان:

برنامه‌ریزی سال تحصیلی آینده از هم‌اکنون در حال انجام است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: برنامه‌ریزی سال تحصیلی آینده از هم‌اکنون در حال انجام است.

برنامه‌ریزی سال تحصیلی آینده از هم‌اکنون در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید محمد مولوی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش و با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: باتوجه به حجم گسترده جامعه‌ای که اداره آموزش و پرورش با آن در ارتباط است باید برنامه‌ریزی‌های متناسب و دقیق‌تری انجام داد.

وی افزود: در این راستا از هم‌اکنون که سال تحصیلی جاری در حال ادامه است برنامه‌ریزی‌ها برای سال تحصیلی آینده آغاز شده و در حال انجام است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: در این راستا اقدامات لازم در زمینه سامان‌دهی نیروهای انسانی، تجهیزات و امکانات و مسائل مختلف این چنینی در حال انجام است.

مولوی تصریح کرد:آگاهی دادن اولیای دانش‌آموزان در زمینه مصوبات جلسات آموزش و پرورش برای پیشرفت فرزندان آنها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در زمینه آموزش و ابتدایی یکی از تصمیمات اخذ شده این است که امتحانات پایه ششم به صورت هماهنگ و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: در سال آینده تغییرات در زمینه مدارس ابتدایی ایجاد و به شکل سه سه مدیریت می‌شوند که پایه‌های اول تا سوم در یک سیستم و پایه‌های چهارم تا ششم نیز در یک سیستم دیگر قرار می‌گیرند.

وی افزود: همچنین تغییراتی در زمینه‌های کتب درسی مقاطع راهنمایی و متوسطه قرار است در سال آینده اعمال شود.

مولوی گفت: امتحانات نوبت دوم مقاطع متوسطه شهرستان امسال 9 روز زودتر آغاز می‌شود و تا نیمه خردادماه به پایان خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بر این اساس از هم‌اکنون برنامه امتحانات و زمان‌بندی آن انجام  و ابلاغ شده و تا اگر دانش‌آموزان و اولیای آنها و همچنین مدیران و دبیران مدارس نظری در خصوص آن دارند به اداره آموزش و پرورش اعلام کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین درصورتی که نیاز به برگزاری کلاس‌های تقویتی باشد در خصوص آن اقدام کرد.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول