اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اجرای 500 طرح راه و شهرسازی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای 500 طرح و 5 هزار پروژه با برآورد 70 میلیارد تومان اعتبار در کشور خبر داد.

اجرای 500 طرح راه و شهرسازی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علیرضا محفوظی ظهر امروز در حاشیه بازدید از محور در حال تعریض نور ـ چمستان ـ آمل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های بزرگ باید ملی دیده شود چون اعتبارات استانی جوابگوی نیاز پروژه‌ها نیست.

وی افزود: برای پروژه چهاربانده کردن محور نور ـ چمستان آمل امسال 6 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که فقط 20 درصد تخصیص پیدا کرد.

معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: چون اعتبارات لازم به‌موقع تخصیص داده نمی‌شود، پروژه‌ها در زمان‌بندی مناسب انجام نمی‌گیرد.

محفوظی تصریح کرد: برای تامین منابع اعتباری این پروژه‌ها لازم است صندوق توسعه منابع ملی کمک کند و همچنین از منابع چون اوراق مشارکت، سهام شرکت‌های قابل واگذاری بهره برد تا بتوان طرح‌ها را در زمان‌بندی مناسب به انجام رساند.

این مسئول افزود: محور نور ـ چمستان ـ آمل 37 کیلومتر طول دارد که به تناسب اعتبار و تخصیص آن پیشرفت خوبی دارد ولی به نسبت زمان‌بندی عقب است و این مستلزم نگاه ملی به این‌گونه طرح‌ها و تامین اعتبار ملی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اذعان داشت: پروژه محور نورـ چمستان ـ آمل به‌لحاظ اهمیت و انتقال ترافیک و مسافر از محور هراز به مرکز و غرب مازندران است حتما باید به‌عنوان پروژه ملی از اعتبارات ملی بهره‌مند شود و این امر نیز مستلزم نگاه ویژه مجلس به این طرح‌ها و در نظر گرفتن اعتبار لازم در بودجه سال آینده است.

انتهای پیام/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول