اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه خبر داد

راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در حرم حضرت معصومه(س)

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.

راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد صادقی دوشنبه شب در نشست مشترک مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مسئولان آستان مقدس حضرت معصومه(س) به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های آستان مقدس حضرت معصومه پرداخت و گفت: در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مختلفی در حرم حضرت معصومه دنبال می‌شود و در این زمینه از نیروهای متخصص بهره گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در آستان مقدس حضرت معصومه به کارگیری خدام تخصصی مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: در عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای نیز از خدام رسانه‌ای بهره گرفته‌ایم شورای عالی رسانه در آستان مقدس قم تشکیل شده است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در عرصه تولید خبر بیان کرد: از سوی اداره کل روابط عمومی بیش از 400 خبر، 52 گزارش تصویری و 540 ساعت پخش زنده تلویزیونی تولید شده است.

وی درباره سیاست‌گذاری‌های کلان در عرصه فعالیت‌های اداره کل روابط عمومی اضافه کرد: تلاش کرده‌ایم که در عرصه بین‌الملل نیز فعالیت‌های مختلفی نظیر ارتباط با مسئولان و اندیشمندان کشورهای مختلف، ارتباط با نهادهای دینی فعال در عرصه بین‌الملل از جمله جامعةالمصطفی العالمیه، مجمع جهانی اهل بیت، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ... به صورت جدی دنبال شود.

مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس قم از استقبال بیش از هزار و 700 نفر از شخصیت‌های ملی و بین‌المللی خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌ دائمی در صحن جواد الائمه حرم مطهر در دستور کار قرار گرفته و این نمایشگاه اواخر سال جاری به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه دائمی کتاب زوار خارجی با توجه به نیاز و استقبال گسترده زائران از کشورهای دیگر را مورد تاکید قرار داد و گفت:‌ اهدای کتاب به زائران خارجی برای پرکردن خلاهای موجود از جمله طرح‌هایی است که ضروری است از آن حمایت شود.

صادقی با اشاره به تهیه طرح جشنواره رسانه‌ای کریمه بیان کرد: راه‌اندازی خبرگزاری آستان مقدس قم، راه‌اندازی خانه فرهنگ دیجیتال و تولید فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) و فیلم‌های کوتاه از دیگر طرح‌های در دست تهیه است و امیدواریم که وزارت ارشاد نیز در این زمینه حمایت‌های لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/2258/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول