اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور خبر داد

غرس 30 هزار اصله نهال در کنگاور

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: 30 هزار اصله نهال در هفته گرامیداشت منابع طبیعی در شهرستان کنگاور غرس خواهد شد.

غرس 30 هزار اصله نهال در کنگاور

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی صبح امروز در مراسم کاشت نمادین نهال که به مناسبت هفته منابع طبیعی برگزار شد، اظهار داشت: 30 هزار اصله نهال در هفته گرامی‌داشت منابع طبیعی در شهرستان کنگاور غرس خواهد شد.

عزیزی ادامه داد: منابع طبیعی سرمایه همه مردم کشور است و حفظ و حراست از آن وظیفه یک ارگان خاص نیست و باید همه اقشار مردم در نگهداری و حفاظت از آن کوشا باشند.

وی افزود: درختکاری در اسلام، عمل صالح و کار ارزشمندی به‌شمار می‌رود و آن‌گونه که از روایات برمی‌آید، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) خودشان درخت می‌کاشتند و پیروانشان را به این سنت نبوی دعوت می‌کردند.

وی بیان داشت: در هفته گرامیداشت منابع طبیعی که امسال به نام (منابع طبیعی، سرمایه ملی) مزین شده است، 30 هزار اصله نهال غیرمثمر از گونه‌های صنوبر، سرو نقره‌ای، اقاقیا، افرا، زبان گنجشک و کاج در شهرستان کنگاور کاشته خواهد شد.

فرماندار کنگاور مهمترین برنامه‌های هفته منابع طبیعی در شهرستان کنگاور را برگزاری جشن درختکاری و کاشت نمادین نهال توسط مسئولان، برگزاری مسابقه نقاشی روی پارچه با موضوع طبیعت بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، برگزاری مسابقه انشانویسی با موضوع منابع  طبیعی بین دانش‌آموزان و توزیع نهال در اماکن عمومی و پرتردد به‌صورت رایگان اعلام کرد.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول