اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در اصفهان

کودکان شیمی درمانی سازها را با نور امید کوک می‌کنند

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در اصفهان کودکان شیمی درمانی با اجرای کنسرت بار دیگر سازها را با نور امید درونشان کوک می‌کنند.

کودکان شیمی درمانی سازها را با نور امید کوک می‌کنند

بهرنگ کوفگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد اجرای کنسرت این کودکان اظهار کرد: هفت نفر از کودکانی که تحت شیمی‌درمانی هستند پروانه‌های امید درونشان را به سوی آسمان مهربانی مردم پرواز دادند.

وی با اشاره به اینکه این کودکان به مدت یک یا دو سال با سازهای مختلف تمرین کرده‌اند، تصریح کرد: این گروه برای نخستین بار اجرایی در تاریخ 13 اسفند ماه سال جاری در هنرسرای خورشید داشته‌اند و 15 و 16 اسفند ماه نیز ساعت 18 تا 20 به مدت دو روز بار دیگر سازها را با نور امید درونشان کوک می‌کنند.

این هنرمند اصفهانی که خود سرپرستی و آموزش این کودکان را با عنوان گروه پیام به عهده دارد، اضافه کرد: برنامه از سه قسمت تشکیل شده که شامل گروه‌نوازی این گروه هفت نفره، تک‌نوازی هر کدام از آنها و تک نوازی خودم است.

وی ادامه داد: این گروه شامل کودکان 9 تا 14 ساله‌ای هستند که به مرحله خودباوری رسیده‌اند و با ذهنی آزاد و رها از بیماریشان به هنر رو آورده و لحظاتی به دور از شرایط سخت بیماری انگیزه حضور و نواختن برای مردم را به دست آورده‌اند.

کوفگر که مدتی است با کودکان بستری در بیمارستان امید، الزهرا، کانون‌های بازپروری و افراد «اچ‌.آی.وی» مثبت کار آموزش موسیقی را انجام می‌دهد، تاکید کرد: برگزاری این گونه کلاس‌ها برای این کودکان صرف یک کلاس نیست بلکه گسترش حس انسان‌دوستی است تا با بیان حرف‌های درست در واقع به آنها عمل کنیم.

انتهای پیام/63007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول