اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف شاهرود

دربانیان: ماهواره ابزار قدرتمند دشمن در ترویج فرهنگ غرب در خانواده‌ها است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ماهواره ابزار قدرتمند دشمن در ترویج فرهنگ غرب و استکباری در خانواده‌های ایرانی است.

دربانیان: ماهواره ابزار قدرتمند دشمن در ترویج فرهنگ غرب در خانواده‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوالفضل دربانیان در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف که با حضور بیش از 250 نفر از فرهنگیان زن در سالن اجتماعات علامه طباطبایی شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبیین جنگ نرم دشمن اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی و شکست استکبار در عرصه نظامی، دشمنان به سمت جنگ فرهنگی و نرم گرایش پیدا کرده و در این عرصه سرمایه‌گذاری کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: دشمنان ایران نزدیک به 20 سال است که تلاش می‌کنند با جنگ نرم و فرهنگی و اعتقادی، ملت و انقلاب را متلاشی یا متوقف کنند و در این راه تمام ابزار خود را به خدمت گرفته‌اند.

دربانیان با اشاره به رسانه به عنوان مهم‏ترین ابزار جنگ نرم دشمن اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند با ابزار رسانه که امروز همه بدان دسترسی دارند، در این جنگ پیروز شوند و برای همین هم سعی در گسترش رسانه‌ها دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: یکی از وسایل رسانه‌ای دشمن، ماهواره است که سلاح قدرتمندی به حساب می‌آید و امروز می‌بینیم در جامعه رشد روزافزونی دارد و حتی در خانواده‌های مذهبی نیز رخنه کرده است.

وی افزود: آنان با ماهواره و یک حرکت نرم تلاش می‌کنند تا سبک زندگی، رفتار و برخورد ما را تغییر دهند.

دربانیان تأکید کرد: ماهواره امروز یکی از ابزار قدرتمند دشمن در جنگ نرم است که توانسته جای خود را در خانواده‏های ایرانی باز کند و این بسیار خطرناک است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: باید همه، خصوصاً خانواده‌ها هوشیار باشند و بدانند که هدف ماهواره این است تا ما را برابر تفکر و ایدئولوژی انقلاب و اسلام قرار دهد و از این راه درست منحرف کند و به تباهی بکشاند.

دربانیان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا خطرات ماهواره را برای دانش‌آموزان و به‌ویژه اولیای آنان تشریح و تبیین کنیم و از خطر بزرگی که آن‌ها و فرزندانشان را تهدید می‌کند، آگاه سازیم.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول