اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار قزوین:

50 دستگاه اجرایی قزوین از مشاوران جوان بهره‌گیری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار قزوین در امور جوانان با اشاره به اینکه 50 دستگاه اجرایی قزوین از مشاوران جوان بهره‌گیری می‌کند گفت: جوان‌باوری از ابتدای دولت نهم در قزوین کلید خورده است.

50 دستگاه اجرایی قزوین از مشاوران جوان بهره‌گیری می‌کنند

مهدی مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مباحث جوانان و ضرورت بهره‌گیری از قابلیت‌ها و توانمندی‌های آنان جزو مواردی بود که از ابتدای دولت نهم بسیار مطرح و در نهایت استفاده از جوانان در دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

توجه به جوانان در دستور کار مدیران است

مشاور استاندار قزوین افزود: امروز ضرورت استفاده از مدیران جوان بسیار مهم بوده و در همین راستا بحث توجه به مقوله جوان‌باوری طی سه سال اخیر به همت استانداری قزوین مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مرکز مشاوره با رویکرد جوان‌باوری وارد صحنه تلاش شده است، بیان کرد: تاکنون نتایج خوبی در عرصه بهره‌گیری از توانمندی‌های جوانان در استان قزوین گرفته شده است.

مشاور استاندار قزوین در امور جوانان عنوان کرد: در حال حاضر 50 دستگاه در سطح استان قزوین افرادی را با عناوین مشاوران جوان به کار گیری کرده‌اند.

وی افزود: طراحی کارگروه‌های غنی‌ برای جوانان نیز به موازات کارگروه‌های کشور در حال انجام و پیگیری است.

مدرسی با اشاره به اینکه دبیر کمیته پیگیری امور جوانان در اختیار نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین قرار دارد، عنوان کرد: در حال حاضر حضور خوب و مؤثری در حوزه‌های اجرایی از سوی مسئولان در استان قزوین وجود داشته که مثبت ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول