اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

مشکل آب اصفهان باید از محل هدفمندی یارانه‌ها برطرف شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسیدگی به وضعیت آب زاینده رود از نخستین خواسته‌های مردم اصفهان است و دولت باید از محل هدفمندی یارانه‌ها به راه‌اندازی متروی اصفهان و برطرف شدن مشکل آب زاینده‌رود کمک کند.

مشکل آب اصفهان باید از محل هدفمندی یارانه‌ها برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه در حال حاضر فصل بررسی و تصویب بودجه دولت است، اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان مطالبات بسیاری را از نمایندگان مجلس و دولت در راستای تنظیم بودجه سال آینده دارند.

وی با تأکید بر اینکه براساس ماده 87 مکرر الحاقی سال 187 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مکلف است یک نسخه از پیش‌نویس لوایح بودجه عمومی دولت را به شورای عالی استان‌ها ارسال کند، اضافه کرد: در حال حاضر این موضوع هنوز محقق نشده است تا شورا‌های استانی پیشنهادات و اصلاحات خود را برای تصویب بودجه دولت ارائه بدهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قرار بود که از محل هدفمندی یارانه‌ها حمل و نقل عمومی در اصفهان تقویت شود، تصریح کرد: اما دولت نه تنها بودجه ویژه برای توسعه ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان اختصاص نداده بلکه بودجه عمومی نیز به این بخش اختصاص نیافته است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان هزینه‌های بسیار سنگینی را از محل هدفمندی یارانه‌ها در بخش اتوبوس‌رانی تحمل کرده است، ادامه داد: دولت باید از محل هدفمندی یارانه‌ها به راه‌اندازی متروی اصفهان و برطرف شدن مشکل آب زاینده‌رود کمک کند.

حاج‌رسولیها با بیان اینکه برطرف شدن مشکل آب و راه‌اندازی متروی اصفهان از نخستین خواسته‌های مردم اصفهان به شمار می‌رود، تأکید کرد: دولت در صورت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اعتبارات لازم را برای رسیدگی به مهم‌ترین مطالبات مردم اختصاص بدهد.

وی با تاکید بر اینکه توزیع پول در کشور سبب تعطیل شدن اتوبوس‌رانی اصفهان می‌شود، افزود: کشاورزان و مردم اصفهان نیازمند کاهش مشکلات موجود در حوزه آب رودخانه زاینده‌رود باشند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول