اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هندبال دختران جوان کشور در قم

هندبالیست‌های قمی به مصاف تهران می‌روند

خبرگزاری فارس: جدال تیم‌های هندبال قم با تهران حساترین‌بازی امروز پیکارهای هندبال قهرمانی دختران جوان کشور است.

هندبالیست‌های قمی به مصاف تهران می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در گروه اول مسابقات هندبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور سه تیم حضور دارند و در گروه دوم مرحله مقدماتی این دوره از پیکارها چهار تیم بازی‌های خود را برگزار می‌کنند تا صعود کننده‌ها شناسایی شوند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در حضور مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها تیم‌های حاضر در گروه اول به ترتیب تهران، چهار محال و بختیاری و قم هستند و گروه دوم نیز تیم‌های هندبال فارس، مازندران، یزد و البرز با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

زهرا سلیمی نایب رئیس سابق هیئت فوتبال استان قم که بعد از انتخابات سه ماه قبل این هیئت رسماً از کادر هیئت فوتبال کناره گیری کرد، هم اکنون همکاری تنگاتنگی با هیئت هندبال استان قم دارد و در این رقابت‌ها همکار هندبالی‌ها است.

سلیمی از سوی هیئت هندبال استان قم به عنوان سرپرست برگزاری مسابقات به فدراسیون هندبال معرفی شده است و برنامه اجرایی رقابت‌ها زیر نظر وی دنبال می‌شود و در این رقابت‌ها تیم قم در نخستین گام باید به مصاف تیم تهران برود.

طبق برنامه تیم هندبال دختران جوان البرز با یزد مسابقه می‌دهد دختران هندبالیست فارس به مصاف مازندران می‌روند و تیم‌های تهران و چهار محال و بختیاری دو تیم هم‌گروه با تیم دختران جوان قم در نخستین دیدار گروه نخست با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

همچنین البرزی‌ها باید در دومین دیدار خود در گروه دوم مرحله مقدماتی بازی حساسی را در مقابل تیم هندبال دختران جوان البرز برگزار کنند، ضمن اینکه یزدی‌ها نیز در مسابقه دیگر خود برابر تیم هیئت هندبال مازندران قرار می‌گیرند.

دختران هندبالیست شیرازی در ترکیب تیم هیئت هندبال فارس باید در گام بعدی دیداری سخت را در مقابل تیم هندبال دختران یزد به انجام برسانند در حالی که دیدارهای این مرحله با انجام یک مسابقه دیگر بین قم و چهار محال و بختیاری ادامه خواهد یافت.

تیم‌های حاضر در مسابقات هندبال دختران جوان کشور تا عصر سه شنبه پانزدهم اسفند ماه بازی‌های مرحله گروهی را به شکل دوره‌ای در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌کنند در حالی که بازی‌های نیمه نهایی و فینال نیز روز چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه در همین سالن معرفی کننده تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/78002غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول