اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار:

کار فرهنگی بهترین راه جذب افراد به دین اسلام است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: کار فرهنگی بهترین راه برای جذب افراد به دین و فهمیدن درست مفهوم اسلام است.

کار فرهنگی بهترین راه جذب افراد به دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‌الاسلام محسن محمدیان پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی که در گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: اکنون که در عرصه بسیج قدم نهاده‌ایم، باید بدانیم برای حفظ دین اسلام و مذهب تشیع به عنوان یک فرد بسیجی در ابعاد اجتماعی و شخصی چه کاری باید انجام دهیم. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: با توجه به این‏که 40 هزار پایگاه بسیج در سطح کشور برقرار است، می‏توان بهترین راه را برای هدایت بسیجیان در نظر گرفت.

وی به تشریح امکانات و ابزارهای فرهنگی که در حال حاضر در دست داریم پرداخت و افزود: چرا باید با توجه به امکانات خوب، اسلامی خشک و متروک را وارد جامعه کنیم.

اسلام هیچ‏گاه با شادی مخالفت نمی‌کند

محمدیان تصریح کرد: اسلام هیچ‏گاه با شادی مخالفت نمی‌کند و دین اسلام انسان را به یادگیری علم دعوت کرده است.

وی افزود: خداوند ما را به عبادت دعوت کرده است؛ اما نباید تنها عبادت را سرمنزله اسلام دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار به فرموده رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری از عرصه فرهنگی به عنوان یک جبهه یاد می‌کنند و ایشان جنگ را فقط در سنگرهای خاکی نمی‌دانند.

محمدیان ادامه داد: در تمام دنیا جنگ نرم وجود دارد و در این جنگ، دیگر امکان صلح نیست و تخریب تنها از راه تفکر و اندیشه انسان صورت می‌گیرد.

نباید گذاشت اسلام غربی وارد جامعه می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار افزود: اگر در عرصه فرهنگی فعالیت به مرحله عمل نرسد و نتیجه مثبتی در بر نداشته باشد، اسلام غربی وارد جامعه می‌شود و افراد متدین نیز در لباس جدیدی از مذهب ظاهر می‌شوند.

محمدیان گفت: در عرصه فرهنگی سخن گفتن ملاک نیست و تنها عمل و انجام کار مهم است که نتیجه می‌دهد و امید است در آینده بتوانیم تولیدات فرهنگی را افزایش دهیم و سازماندهی کنیم.

حجاب دستوری قرآنی و تکلیفی انسانی است

فرمانده بسیج جامعه زنان بیارجمند و کارشناس مسائل مذهبی نیز گفت: حجاب دستوری قرآنی، الهی و تکلیف انسانی است.

انسیه کریمی اظهار داشت: پوشش و حجاب به نحوی که زیبایی‌های زن را بپوشاند، دستوری الهی و برنامه‌ای اخلاقی و تکلیفی انسانی است.

وی افزود: گوهر گران‏بهایی همچون زن وقتی در صندوق الهی حجاب قرار گیرد، از دستبرد دزدان و آلودگان به گناه و معصیت در امان خواهد بود.

انتهای پیام/2249/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول