اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصام عماد:

تفکیک قرآن و عترت گمراهی است

خبرگزاری فارس: عصام عماد وهابی شیعه شده با بیان اینکه تفکیک قرآن و عترت گمراهی است، گفت: نعمت هدایت را هیچ گاه درگ نمی‌کنیم مگر آنکه گمراهی خود را بشناسیم.

تفکیک قرآن و عترت گمراهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عصام عماد ظهر امروز در پنجمین مجمع قرآن و عترت شهرستان نور اظهار داشت: نعمت هدایت را هیچ گاه درک نمی‌کنیم مگر آنگاه که گمراهی خود را بشناسیم.

وی ابراز داشت: جلسات قرآنی که در آن کلام خدا قرائت می‌شود و گویی خداوند با تو در حال سخن گفتن و سخنرانی برای تو است نعمت بزرگی است که تا تاریکی و گمراهی را نشناسیم، این نعمت مهم و مقدس را درک نمی‌کنیم.

عماد اذعان داشت: مجالس قرآنی و  عاشورایی خطر گمراهی را از بین می‌برد زیرا هرگز تفکیکی بین قرآن و عترت صورت نگرفت و آنان که بین این دو تفکیک قائل شدند، قطعا گمراه شدند و وهابیت از این دسته‌اند.

این مسلمان شیعه با اشاره به سوره کوثر اظهار داشت: خداوند در این سوره به رسول گرامی اسلام و همه بشریت منت گذاشته و فرموده من به شما کوثر (حضرت فاطمه و فرزندانش) را عطا و هدیه کردم و این سوره همان ترکیب نعمت قرآن و عترت است، در نتیجه توهین به حضرت زهرا و فرزندانش توهین به خداوند است.

وی ادامه داد: همان‌طور که خدا فرموده در مسئله اقتصادی ربا جنگ و محاربه با او است، مخالفت با سوره کوثر و آیه تطهیر و دشمنی با فرزندان فاطمه جنگ با خدا است.

اسلامی، مخالفت با امام صادق(ع) و با امام حسین(ع) نیست این جنگ با خداوند و اسلام واقعی است.

وی در پایان نعمت هدایت را بزرگ‌ترین نعمت‌ها دانست و گفت: وهابیت کفر این نعمت است و من هدایت خود را مدیون مطالعه کتاب شیخ مفید که بیش از هزار سال قبل با استدلال قوی حقانیت شیعه را ثابت کرد، شیعه شدم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول