اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردم دلباخته نظام و رهبری هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم دلباخته نظام و رهبری هستند.

مردم دلباخته نظام و رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، آیت‌الله علی اصغر معصومی در همایش بصیرتی اساتید و  رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان شیروان با اشاره به جایگاه والای ولایت فقیه در نظام اسلامی اظهار داشت: ولایت فقیه صلح و صفا و بصیرت علم و دانش را همراه دارد.

نماینده رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 9 خراسان با بیان اینکه بسیجی ادامه دهنده خط امام و رهبری است و از کسی ترس و واهمه‌ای ندارد، ادامه داد: بسیجی با ایمان و با اخلاص در جهت معنویت گام برمی‌دارد از این رو استاد بسیجی باید شوق داشته باشد و در مقابل حق باید خون بدهد و فکر و اندیشه و بصیرت آنان باید در گرو حق و حقانیت باشد و در مسیر سلمان فارسی، ابوذر غفاری حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه اکنون انقلاب را در برابر تمام فتنه‌ها بیمه کرده، ولایت فقیه و خون پاک شهدا است که موجب مأیوس کردن دشمنان از تمام فتنه‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری انتخابات حساس ریاست جمهوری خطاب به شرکت‌کنندگان در این نشست تصریح کرد: کسانی را انتخاب کنید که در خط اسلام، امام، رهبری و پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.

آیت‌الله معصومی با تأکید بر رعایت قانون از سوی تمامی طیف‌ها گفت: قانون ملاک و فصل‌الخطاب همه امور است.

نماینده رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 9 کشور همچنین از قرآن، عترت، ولایت فقیه سه مشخصه بارز در مقابل فتنه‌ها یاد کرد.

به گزارش فارس، در شهرستان شیروان 200 نفر از اساتید عضو کانون بسیج اساتید دانشگاه هستند و علاوه بر آن بیش از هشت هزار دانشجو در هشت دانشگاه و مراکز آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند.

 انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول