اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از ارتقا به شهرستان

کد مکاتباتی و عطف بایگانی هویتی آرادان ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان گفت: کد مکاتباتی و عطف بایگانی اسناد هویتی اداره ثبت‌احوال شهرستان آرادان ابلاغ شد.

کد مکاتباتی و عطف بایگانی هویتی آرادان ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان، عباس‏علی طالب‏بیدختی گفت: با پیگیری‏های اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان و برای اجرایی شدن کد مکاتباتی و عطف بایگانی این شهرستان باید اداره ثبت‌احوال شهرستان آرادان شرایطی را از قبیل تجهیزات اداری و رایانه‏ای، مکان اداره و ... احراز کند تا مجوزی از سوی سازمان ثبت‌احوال کشور صادر شود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان  افزود: این امر با پیگیری‏های به‌عمل آمده از سوی مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان، فرماندار و شورای شهر شهرستان آرادان و مساعدت معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی و مدیرکل برنامه‏ریزی و تحول اداری سازمان محقق شد.

وی گفت: در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، از این پس مردم شهرستان آرادان با کدی مجزا نسبت به شهرستان گرمسار می‏توانند به امور سجلی خود بپردازند.

آرادان به تازگی از شهرستان گرمسار منتزع شده و به شهرستانی مجزا ارتقا یافته است.

انتهای پیام/74004/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول